Gå til innhold

Syke kristne! Link!


Anbefalte innlegg

Erection Zapper - Kr. 99,- (Røverpris!)

Dette er en av bestselgerne i katalogen vår. Erection Zapper er en ring som plasser ved roten på det mannlige lem. En sensor merker tidlig hvis man holder på å utvikle ereksjon. Et lite batteri, som man har i lommen, er tilknyttet ringen, og 9,5 volt blir umiddelbart sendt ut i lemmet, før ereksjonen får utviklet seg. Den leveres i forskjellige størrelser. Velegnet til å kontrollere de ville tenåringshormonene, som plager selv kristne ungdommer. Batteri er ikke inkludert i prisen. Erection Zapper virker ikke på SpeiderLeder.

 

lol @ herregud.com :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herregud.com[/url]]

Kjære Gud: Jeg har en klage på Jesus!

Noen ganger åpenbarer han seg midt i stua. Da velter han vaser og roter opp i ALT! Så sier han "Det er ikke det materielle som teller".

Kan du be ham stoppe med dette? Det er høyst irriterende.

 

Gud svarer: Kjære ”Vase-entusiast”!

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Jesus er nødt å få kontroll over denne fordømte åpenbaringen sin nå! Du er ikke den første som klager. Jeg har flere ganger sagt til guttungen at synkende popularitet må sees i sammenheng med at han har problemer med å la sitt åsyn vises på en måte som står til de forventningene som folk har. De fleste lar seg ikke lengre imponere av åpenbaringer alene. I en periode prøvde han riktig nok å være inn i tiden ved å gjøre åpenbaringene til multimedieshow med powerpoint-presentasjoner og bakgrunnsmusikk. Men 3D-grafer og animerte overskrifter har ikke den gjennomslagskraften det en gang hadde. Det var verre da han brukte stensiler og overhead, men det er på tide å modernisere seg igjen.

Bare et utdrag fra guds svar. Resten er bra, bare klikk dere inn på www.herregud.com og finn frem til "Gud gir svar".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...