Gå til innhold

Tilbakemelding på sommer 05 webside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg syns absolutt at du er inne på noe i header, men så dabber det av derfra. Du har IMO alt for mye grønt nedover, og disse oransje feite borderne blir etter hvert litt for mye av det gode.

Menyen har en stygg farge i forhold til bakgrunnen.

Jeg tror imidlertid at du kan lage mye spennende ut av headeren, har du vurdert å bruke den i et såkalt «white-space-design» (som bl.a. SirIce har benyttet seg av på siste relaunch)? Den trenger jo ikke være like «tom» (no offence, SirIce ;)), men jeg ville ha satt pris på lysere farger uansett, så kan du heller kjøre på med farger i diverse bokser osv.

- Men det er kanskje bare meg. :)

Skrevet

Fin logo, du burde brukt en annen farge nedover i siden, bruk de Oransje kantene og bakgrunnen, men velg en annen sidefrarge.

Skrevet (endret)

Synes den var fin jeg, men det grå i midten så litt malplassert ut. Tror siden hadde sett finere ut med hvitt der i stedet for grått. Fargen på menyen passet heller ikke helt inn - anbefaler deg å se på en colormatcher-side for passende farger.

Endret av Gimper
Skrevet

www.misinterpreted.org er bare et eksempel, men det jeg mente var at du kan ta tak i fargene dine, bruke de på en lysere side og kanskje bruke de på bokser og sånn slik at de står mer ut.

Bare et forslag, slik som det var nå syns jeg det var for massivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...