mau5trap Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg er dritt lei av min 40gb harddisk. Jeg vil bytte til noe større, rund 120-200gb. Men jeg har ikke flere ledige porter på hovedkortet, men jeg vil heller ikke miste alt jeg har på den nåværende. Er det problematisk å f.eks ta ut disketstationen, sette in den nye hardisken der, flytte alle filene på C: over på den nye? For å så sette inn den nye på plassen til den gamle og sette inn Disketstationen igjen? Dette ble kansje inviklet, og dårlig forklart, men det er vel sikkert noen der ute som forsto hva jeg mente
efikkan Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hver IDE-kabel kan ha to disker/cd-romer. Diskettstasjonen bruker en annen type kabel.
mau5trap Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 Gjør de? Hmm... alle så så like ut... Men vil det samme funke hvis jeg tar ut DVDen?
Ongabonga Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Snakker du om port-plass eller plass i kabinettet til en disk til? Det går fint å sette en disk der disketstasjonen står.
mau5trap Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Skrevet 3. juni 2005 (endret) Portplass Leste en gang til nå Endret 3. juni 2005 av Tubbytazz
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det finnes kort som du kan sette i PCI-sporene så du kan bruke flere harddisker.
[NO]Eagle Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det heiter harddisk-kontroller og finnest til alle sorter harddisker (IDE/SATA/SCSI o.l.). går an å berre kjøpe deg hd som går på firewire/usb da, viss du ikkje vil investere i utvidelseskort.. edit: kan jo vere greit å ha den gamle hd'en innkopla sjølv om du har 1 ny.. Endret 4. juni 2005 av [NO]Eagle
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Denne er jo fantastisk billig i forhold til "vanlige" hardisker.
Cultofluna Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 ja for all del.. kjøp den og risiker å miste alt du lagrer.. Kjøp deg en Lacie istedenfor.. min kjører 24\7 og har aldri hatt problemer med den i d hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå