Gå til innhold

Hvordan overføre filer til til hverandres PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spørsmålet er: Jeg og en kompis er på LAN.

Hvordan kan vi overføre filmer til hverandre?

Det står at vi ikke har kontakt, men jeg og han spilt på en local server sammen.

 

 

Hvordan gjøre dette?

 

Har han nevt noen ting som har med warez og gjøre?

nei, det har han ikke...

Det er lovlig og laste ned hvis du betaler for det:)

 

Men uansett, hvis du er på lan og skal dele filer med hverandre så vil jeg annbefaele en switch!

det er det enkleste som finnes!

Bare stapper en tp-kabel fra hver pc og inni switchen og så kan dere søke etter hvernadre..stort sett er det noen som ikke finner hverandre, men sånn er det!

hf med lan:)

Lenke til kommentar
spørsmålet er: Jeg og en kompis er på LAN.

Hvordan kan vi overføre filmer til hverandre?

Det står at vi ikke har kontakt, men jeg og han spilt på en local server sammen.

 

 

Hvordan gjøre dette?

 

Har han nevt noen ting som har med warez og gjøre?

nei, det har han ikke...

Det er lovlig og laste ned hvis du betaler for det:)

 

Men uansett, hvis du er på lan og skal dele filer med hverandre så vil jeg annbefaele en switch!

det er det enkleste som finnes!

Bare stapper en tp-kabel fra hver pc og inni switchen og så kan dere søke etter hvernadre..stort sett er det noen som ikke finner hverandre, men sånn er det!

hf med lan:)

Er du morsom eller?? Har du lest hele tråden? Men trenger heller ikke å ha en switch, bare å koble pc trådløst eller over kabel...

 

Uansett er problemet løst! Han spurte hvordan man overførte filer... ikke hvordan man hadde lan.. Eller så hadde ikke han og hans kompis hat lan! ;)

 

Man må ikke betale for å laste ned ting! Det er masser av ting å laste ned som er gratis...

 

Har du egentlig peil??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Funker det og sette opp FTP server på lan og bruke MSN også?

Funket med Trillian PRO.. Uten noen form for server :)

 

EDIT: Kan man laste ned det FTP programmet, lage en helt vanlig side og "laste opp" ting til den FTP adressa på min egne lokale PC? slik at alle og enhver kan laste ned CS filmer og bilder osv?

 

Får ikke til home.no, det står "connecting failed" elns..

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Eh? FTP, DC, MSN, skype?

 

Å sette opp FTP/DC server for overføring mellom to Windows maskiner er absolutt å skyte spurv med kanon, og la IM-programmer være IM-programmer.

 

Last ned og installer det norske TotalCopy, skriv \\maskinnavn og logg på med en bruker på den aktuelle maskinen, gå inn på en delt ressurs og drag'n drop filmene du ønsker til en lokal mappe og velg "totalCopy here" fra context menyen.

 

Dersom dere har problemer med å koble til hverandre på denne måten finnes det nok et par hundre poster med dette temaet her på forumet dere kan søke etter.

 

Og 100MB minuttet er veldig tregt btw. (Med mindre du henger på coaxen :!: )

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...