longbow Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har lyst til å spille litt CS igjen for gode gamle dagers skyld. Men hvis jeg kjøper half life 2, kan jeg da bruke den serialen til cs? --> og følger ikke det med cs cource på plata til half life 2?
Windoge Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Kjøper du Half-Life 2, vil du også få CS Source med på kjøpet. Om du kan spille gamle CS vet jeg ikke.
Jooakim Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Nei, hvis du vil spille CS 1.6, må du kjøpe et spill som kjører Hl1-motoren(CS:CZ, hl1...) btw; finnes maaange andre poster om dette! sØK!
j0n87 Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 du kan jo kjøpe Silver Pack via Steam, da får du med alle spillene for 400 kr
Jooakim Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 (endret) HALF-LIFE 2 GOLD INCLUDES: Half-Life 2 Counter-Strike: Source Half-Life: Source Half-Life 2: Deathmatch Day of Defeat: Source* Valve's back catalog available on Steam HALF-LIFE 2 MERCHANDISE: HL2 posters (3 total) HL2 soundtrack HL2 hat HL2 sticker City 17 postcard Prima's HL2 Strategy Guide Special collector's box -------------------------------------------------------------------------------- HALF-LIFE 2 SILVER INCLUDES: Half-Life 2 Counter-Strike: Source Half-Life: Source Half-Life 2: Deathmatch Day of Defeat: Source* PLUS: Valve's back catalog available on Steam -------------------------------------------------------------------------------- CONDITION ZERO INCLUDES: Counter-Strike: Condition Zero Condition Zero Deleted Scenes Counter-Strike 1.6 Half-Life Half-Life: Opposing Force Day of Defeat Team Fortress Classic Deathmatch Classic Ricochet Den siste så jeg forleden kostet 100.- ; Noe som hl1 koster - hvis du kjøper hl1 får du med samme som i CS:CZ, utenom de 2 øverste. Endret 3. juni 2005 av TheMasteR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå