Gå til innhold

Nå hater jeg telenor enda mer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-18 21:02, As}{antii skrev:

Noen her som har problemer med Telenor ADSL her... altså. Var inne på en cs-server der jeg vanligvis har 10-20 i ping. I dag så fikk jeg 10-500 i ping. Med andre ord.. MEGET ustabilt. Noen som har opplevd no lignende i dag?


 

Ehm.. du bruker til vanlig og ha 10-20 ping, (noe du burde være veldig fornøyd med) så kommer det en dag med noe prob. på linja eller kan jo være hardware/software feil hos deg så klikker du på telenor?

Vent litt og se ut mot helga, blir det ikke bedre ring kundeservice du =)

Lenke til kommentar

Å hate er et JEKLA stygt ord, fytti rakkern!

 

Om du har eller får noe som helst ansvar i en jobb kan du ikke klikke eller hate om noe skjærer seg litt. Har ikke noe godt å si om Telenor sånn sett. Men om linja mi (UPC bredband) er nede en natt, eller den blir litt ustabil over noen døgn, prøver jeg å få i meg litt frisk luft før jeg ringer ned support eller skriver et surt innlegg på nettet!

Om linja er vedvarende dårlig, og den friske lufta ikke var så frisk allikevel blir jeg sur, utrolig sur... hø hø.

Men jeg hater ikke for det!

 

Om du blir forbannet og lei deg, trekk litt frisk luft og tenk over problemet.

 

Hilsen en voksen bredbands-kar som bruker Internett så alt for mye :smile:

 

Rune.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-18 22:14, Kina bill skrev:


Å hate er et JEKLA stygt ord, fytti rakkern!


Om du har eller får noe som helst ansvar i en jobb kan du ikke klikke eller hate om noe skjærer seg litt. Har ikke noe godt å si om Telenor sånn sett. Men om linja mi (UPC bredband) er nede en natt, eller den blir litt ustabil over noen døgn, prøver jeg å få i meg litt frisk luft før jeg ringer ned support eller skriver et surt innlegg på nettet!

Om linja er vedvarende dårlig, og den friske lufta ikke var så frisk allikevel blir jeg sur, utrolig sur... hø hø.

Men jeg hater ikke for det!


Om du blir forbannet og lei deg, trekk litt frisk luft og tenk over problemet.


Hilsen en voksen bredbands-kar som bruker Internett så alt for mye :smile:


Rune.


 

ja, du vet ikke hva å hate er. bruk et annet ord, men hvis du virkelig hater telenor, så må jeg si at du blir fort hatfull :grin:

Lenke til kommentar

Tjaa.. kan ha no med at jeg er addicta til cs. Ja det var kanskje litt overdrevet å si at jeg hater Telenor, men måtte bare få ut litt av aggresjonen. Ville vært veldig rart om det hadde vært software/hardware fordi jeg har ikke forandret på noe som helst siden i går og da funka det fint.. hørt at det er mange andre som har sliti også.

Lenke til kommentar
Quote:


As}{antii skrev (2002-07-18 21:02):

Noen her som har problemer med Telenor ADSL her... altså. Var inne på en cs-server der jeg vanligvis har 10-20 i ping. I dag så fikk jeg 10-500 i ping. Med andre ord.. MEGET ustabilt. Noen som har opplevd no lignende i dag?



Nei ikke i dag men i går var det nede. På grunn av en feil. Kom tilbake ca kl 14.00.
Lenke til kommentar

Telenor og Microsoft er to selskaper det er populært og hate, fordi de er størst. Ingen ISP er 100% stabil, det er for mye og forlange. Som sagt før her tenk over ting før man beskylder det ene eller andre for det. er som Intel og amd det. man har folk som bruker AMD hjemme og elsker det. og så ofte de kan kritiserer de intel for ett eller annet. Men hvis de jobber med datainnkjøp på jobben så velger de som oftest Intel. THG hadde en fin artikkel der. mye sant i den. :smile:

 

Jeg mener at hvis man misliker windows og hater MS så bør man bruke Linux eller noe annet. det blir for mye dobbeltmoral og "hate" en ting samtidig som man bruker det.

Lenke til kommentar

Følgende er hentet fra THG:

 

A Day In The Life Of A ChipTrooper

 

A day in the life of a ChipTrooper. A play in three tenths of a scene of half an act.

 

Act I. Scene i.

 

A house in the suburbs.

 

Mother:

Lucifer, come down right now. Breakfast is ready.

 

Lucifer the ChipTrooper:

Right, you ol' hag. What, did Intel pay you to wake me up when you know perfectly well that I have found a really easy way of overclocking an XP? Just the kind of thing that could kill chipgorilla's business. No silver lacquer, and b***s*** like that. Can you hear me, hag?

 

Lucifer makes his way to his computer, and gets onto one of his favorite forums.

 

He types: I can say quite honestly that the XP CPUs are about the best out there. You have to be crazy to pay two or three times the price for a P4 with half the performance. Hammer is going to be really cool because, it will move everyone over to even better performance 64-bit software. Microsoft is supporting it. Intel's Itanic will cost ten times as much and be twice as slow.

 

Lucifer eventually makes his way to the breakfast table.

 

Lucifer:

So, Kellogs, that's what you call cereal, you witch?! Kellogs has been monopolizing the puffed rice market for years. Kellogs plagiarizes other cereal boxes. It is a virtually monopoly. I will not eat Kellogs cereals. Anyone who eats Kellogs cereals is a piece of s***. They suck. They deserve to die.

 

Lucifer moves on to a morning beverage.

 

Lucifer:

Oh, yeah, coffee. Everyone drinks coffee. What the f*** do they know? Coffee is crap. You won't see me drinking coffee. I hate coffee. I hate people who drink coffee. Coffee sucks. People who drink coffee deserve to die, horribly!

 

Lucifer goes to his job in the IT department of a medium sized enterprise.

 

Lucifer's Boss:

I suggest you put those purchase orders in as soon as you can, Lucifer. I need to get the systems into the accounting department as soon possible.

 

Lucifer:

I am on Dell's site right now, boss. P4 prices are down. We should get a pretty good deal.

 

Lucifer's Boss:

That's what I like to hear. Next time we're in Vegas, let's go see The Blue Man group, okay?

 

Lucifer:

I'd like that, boss. I'd like that very much.

 

jeg synes at toms hardware har fått frem mitt synspunkt helt genialt i denne her. :smile:

 

Sjekk ut http://www17.tomshardware.com/smoke/02q3/0...0715/index.html

for hele saken.. Han fikk litt pes fra lesere for noen videor som viste at AMD brant opp. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Crashloop skrev (2002-07-19 01:22):

Telenor og Microsoft er to selskaper det er populært og hate, fordi de er størst. Ingen ISP er 100% stabil, det er for mye og forlange. Som sagt før her tenk over ting før man beskylder det ene eller andre for det. er som Intel og amd det. man har folk som bruker AMD hjemme og elsker det. og så ofte de kan kritiserer de intel for ett eller annet. Men hvis de jobber med datainnkjøp på jobben så velger de som oftest Intel. THG hadde en fin artikkel der. mye sant i den. :smile:


Jeg mener at hvis man misliker windows og hater MS så bør man bruke Linux eller noe annet. det blir for mye dobbeltmoral og "hate" en ting samtidig som man bruker det.



 

Totalt enig! Der sa du de rette orda...:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...