Gå til innhold

iTrip til iPod'en. funker det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er helt genialt. I bilen for eksempel. Læreren vår bruker det når vi skal høre folkesang og noveller på skolens gamle radioer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nylig kjøpt meg iTrip og den funker helt utmerket. Kan sitte opptil førti meter unna en radioenhet uten problemer. Jeg bruker den mest i bilen og det er bare helt fantastisk bra. Lyden er vel kanskje ikke 100%, men 90%. Jeg er særdeles godt fornøyd. Du må gjøre en en liten innsats når det gjelder å finne hvilke radiofrekvenser som er ledige og det kan du finne her

 

radiofrekevenser.com

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Det er nok ingen fare for at du blir tatt for å bruke den der. Mange som bruker det, og de selger det i norske butikker også. Vet at "Må Ha Det"selger en masse sånne med vanlig jack plugg så den funker i alle mp3 spillere eller andre ting. Jeg antar at når rekkevidde er så kort, er det ingen som bryr seg. Tviler på du får det så bra om du sender på NRJ sin foreksempel, så du må nok sende på en tom frekvens. Og da er det vell heller lite folk som merker det. Skal du være skikkelig radiopirat må det større utstyr til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...