Gå til innhold

Problemer med Azureus(bt) programet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Alt som jeg har på download listen min låser seg pluss at windows går ektremt tregt, når programet klikker. Jeg går så inn på taskmananger--> prosesser og ser der at javaw tar 99% av cpu`en min. Så jeg avlsutter javaw og då slår Azureus seg av.

Jeg prøvte å finne ut av dette og då fant jeg det så står på linken: http://azureus.sourceforge.net/2200/cpu_usage.php

 

Jeg bruker faktisk Nod32, men husker at for en måned eller to siden så skjedde akkuratt dette problemet, men då fant jeg en forklaring på hvordan jeg kunne fikse det med, å installere java og azureus på nytt og binde javaw med nod32 eller noe sånt, er ikke sikker så derfor spør jeg dere om hjelp. Hjelp?? :innocent:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du kan gjøre er å gå inn i innstillingene til IMON modulen.

Gå til arkfanen mischellaneous, trykk edit knapp under Exclusions.

Der kan du ekskludere jawaw.exe.

 

Men ikke finn på å ekskludere jawaw.exe i AMON modulen.

Hva kan skje då? får det var faktisk noe av det jeg prøvte meg på, så hva kunne eller kan skjer??? jeg har fjernet det derfra nå, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

AMON: (Antivirus MONitor) is an on-access (memory-resident) scanner. Prevents infected files from being opened, executed and warns upon their creation.

 

Dette er hovedmodulen i Nod32.

 

IMON: (Internet MONitor), it runs on the Winsock level and scans internet traffic (e-mail) incoming via the POP3 protocol. IMON replaces the NOD32’s for POP3 filter (known from the former NOD32 version) with enhanced email protection.

 

IMON sjekker trafikk mellom maskinen din og internett.

 

Ekskluderer du noe fra scanning vil ikke antivirusprogrammet bry seg om det. Finnes det virus i filer som er ekskludert kan de infisere maskinen din uten at antivirusprogrammet reagerer og stopper viruset.

 

Edit: Ekskluderer du noe i IMON vil AMON likevel ligge i bakgrunnen og scanne filer som åpnes.

Endret av gresh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...