Gå til innhold

Battlefield 2 er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

[iC' date=02/06/2005 : 18:00] Håper COOP mode kommer i en eller annen patch rimelig kjapt, da det SYKT bra BF2-LANet jeg og kompisene skal stelle i stand i løpet av sommeren, vil bli ødelagt.

Vent nå litt.... Tolker jeg dette som at det ikke er coop mode i spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over at the EA Play site one of the admins has posted a little bit of information about the demo, check it out:

 

    Although final dates for the Battlefield 2 demo have not been locked down we understand we will be allowed to make it available in little over a week.

 

    Once again these features are not 100% final but the demo will contain:

 

    One map

    16-player single player

    16 and 32-player multiplayer

    Time limit per round

 

Other information we have received is that the testing of the demo finishes tomorrow, so could be released as early as Monday. Also, the map is known to be Gulf of Oman. Judging by EA's tendency to release stuff on Friday though, clear your schedule for the 10th.

 

:cool:

Lenke til kommentar
[iC,02/06/2005 : 18:00] Håper COOP mode kommer i en eller annen patch rimelig kjapt, da det SYKT bra BF2-LANet jeg og kompisene skal stelle i stand i løpet av sommeren, vil bli ødelagt.

Vent nå litt.... Tolker jeg dette som at det ikke er coop mode i spillet?

Spillet vil ikke bli utgitt med en Coop-funksjon, og det er heller ikke planer om å legge det med i eventuell patch i følge utviklerne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...