Gå til innhold

Hjelp til jentecasemod ;)


Anbefalte innlegg

Jeg har et gammelt chieftec kabinett liggende,som er fra -97 ellernoe.. Og planen er å modde det til å bli jentete uten at det blir et helt tivoli av lys i masse farger ;P Jeg trenger noen gode ideer da ;o Har aldri gjort no sånt før..

 

Men jeg har tenkt å få pussa ned kabinettet, lakke det lilla ( <3 ) Få skjært ut et hjerte på sia og ha plexi der, med lilla pus (pjus, fjærgreier, fjoner:P ) rundt. Skal ha lilla kalde katoder inni (fra microplex), men så sitter jeg fast.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal ha det foran.. Lurer litt på å sette en 120 mm vifte med lilla leds (Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i norge ? Har fått diverse ymse tilbud at om jeg spriker med beina så skal jeg få.. Men.. hehe ;P ) og få tak i, eller lage en grill som har hjerte eller noe..

 

Noen som har noen gode ideer ? =)

 

om det her blir noe av, så blir det kanskje worklog ettervert også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lilla LED finnes! :) Bare bruk google.. ;)

Hjertegrill hadde vært tøft! Bare kjøpe litt aluminium på Clasern og slå seg løs med Dremel'n.. :dremel:

 

Håper det blir worklog da! Er spennende med en jentecasemod, for en gangs skyld.. :p

Det hadde blitt en kul grill da. Faen mæ lyst på dremel...hadde lagd griller som bare det da :p

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp ;)

 

Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o

 

Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket

Lenke til kommentar
Takk for all hjelp ;)

 

Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o

 

Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket

Wee! Legg ut masse bilder da. Alltid moro å se hvordan det går :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Takk for all hjelp

 

Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o

 

Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket

 

Hva koster det for plexi?

Endret av T homas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...