Hans Erling Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Min gamle T610 har en forferdelig styreknott. Den vil som oftes ikke styre oppover i menyene og hvis den først reagerer blir det gjerne til at det den reagerer som om jeg har trykket på knotten istedet. Jeg har hørt at dette har skjedd på mange av disse. Kan jeg få fikset dette på garanti, selv om det sies å være 1 års gartanti på mobiler?
nomore Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 min hadde det samme problemet, men den var innenfor 1 år. ... og ble så klart reparert.
genser Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Om joysticken har blitt så ille at det hindrer deg i bruk av telefonen, må dette kunne regnes som en vesentlig mangel. Derfor har du full reklamasjonsrett, og kan kreve produktet reparert kostnadsfritt av forhandleren, dersom du ikke selv er skyld i feilen altså. Garantien på 1 år kan nok ikke hjelpe deg mye her, men reklamasjonsretten på 5 år er nyttig
Dre_C Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg også har akkurat det samme problemet. Er det slik at man må krangle seg til å få det på reklamasjonsretten?
Totto Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jeg hadde samme problemet på min t610, jeg løste det ved å dra på momarkedet i mysen og kjøpe nytt deksel samt nye taster/styreknott og verktøy for å åpne tlf, kosta meg ca 200 totalt. Telefonen får ett bedre look og tastene er mye diggere, bare ett lite tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå