Gå til innhold

Gratis BNC til IRC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er interessert i å finne en BNC til IRC som skal være på EFnet og QuakeNet. Jeg har søkt på forumet, og funnet flere tråder - ingen av dem svarte på spørsmålet, og det eneste som gjorde at jeg ble optimistsk var kommentaren "jeg vet hvor du kan skaffe det, men vil ikke fortelle det". Så spørs det om vedkommende faktisk vet om noe sted, eller bare prøvde å irritere.

Jeg er klar over at det er vanskelig å få en god bnc gratis, så jeg forventer ikke verdens beste oppetid. Men jeg har selvfølgelig håp om en mest mulig stabil en, men brukbar oppetid.

Er det noen som vet om noe slikt? I såfall hadde jeg satt stor pris på om det blir postet her i tråden, eller sendt til meg på PM.

(Hvis det finnes gode alternativer for BNCer, så mottas også det med takk.)

Endret av bhsand
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Skrevet

INGEN TING ER GRATIS :)

Betal 20kr mnd til en ISP og få en ordentlig stabil bnc med en kul, å kanskje egen vhoste :thumbup: Eventuelt blås støv av din gamle pc, legg in Linux og du har din helt egne shell server.

Skrevet

Joda, finnes da mange ting som er gratis. Om det ikke er bedrifter som tilbyr det, så er det gjerne privatpersoner som har kapasitet til sånt.

Vet du om noen ISPer som tilbyr det? Noen å anbefale? (Pris spiller naturligvis en rolle. Siden jeg i utgangspunktet leter etter gratis alternativer.)

Skrevet
Joda, finnes da mange ting som er gratis. Om det ikke er bedrifter som tilbyr det, så er det gjerne privatpersoner som har kapasitet til sånt.

Vet du om noen ISPer som tilbyr det? Noen å anbefale? (Pris spiller naturligvis en rolle. Siden jeg i utgangspunktet leter etter gratis alternativer.)

vurderer og sette en opp selv.

hvis jeg gjør det så kan du jo få av meg.

Skrevet

Dersom man skal være helt korrekt, finnes det mange gratis BNCer.

psyBNC er en av dem. Det man derimot som oftest betaler for er shellet som bncen står på. arrogan.se har en billig løsning på det. 20kr i mnd eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...