Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ah, fikk TVkortet i går, fikk så vidt testet dette, men nå kan jeg ihvertfall se både TV og spille playstation på storskjerm. Aaah.. Digg.

 

 

Fikk også montert de to nye Zalman viftene, de bråker litt, men jeg kunne sette de ned til 9v så hjalp det en god del.

 

Skal justere prosjektoren i morgen, og forhåpentligvis i løpet av neste uke blir det tur på IKEA for å handle lerret. (Og kanskje litt andre godsaker også).

 

Har også planlagt 2xLogiteh Pro Ratt til playstation/PC samt 2 gamle bilseter i en sveiset ramme. Kanskje jeg får lagd en liten worklog til dette også.

 

Trenger no anbefalinger på hvilke seter jeg bør leite etter, gjerne noen som er en smule sportslige.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

hmm, angående seter byrde du ta og stikke til nærmeste bilopphuggeri og ta og prøve sitte noen, og så ta de som er mest sportslige. bare et lite hint, ikke gå i nærheten noen gamle amerikanske bilseter fra 60-70 tallet de er mer som stresslesser... gå for noe europeisk eller noe sånt...

 

og den prosjektoren var bare nice... :dribble:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Hey.

 

Det er bare så kult at du har bygget denne :yes: Jeg var innom en nettside for vel et år siden å så noe tilsvarende og bestemte meg for å prøve dette, men nå har jeg en gammel overhed og en skjerm, men har ikke kommet lengere.. Nå fikk jeg bare så lyst til å lage en jeg også. Jeg må bare bli færdig med pågående kabinett prosjekt :yes:

Superkult :thumbup:

 

Greb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...