Gå til innhold

Max dmg i Guild Wars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen bare si kjapt og greit hva som er max dmg på de forskjellige våpnene i Guild Wars?

Hammer, øks, sverd og bue er vel mest interessant :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er dine kilder? hvordan har du funnet ut dette?

Er riktig som PinneVed sier, værtfall jeg har hørt og sett det samme, husker ikke helt hvor men tror det er på gwonline.net på deres forum om jeg husker riktig.

Skrevet (endret)
Imposter: Lær deg hvordan skade virker :p

Lær meg det du, jeg bare siller, gidder ikke lese den pokkers boka... :p Kan kanskje legge til at siden topic heter "Max dmg i Guild Wars", så mente du kanskje hva er det meste du har gitt av skade med våpenet ditt...

Manualen er for pingler

Endret av Imposter
Skrevet
Jeg gjorde 72 dmg med flurry idag på mesmeren min  :p  Helt sant! Faktisk!

:whistle: Ikke sant....

faktisk sant. 1vs1 mot warrior monk. Min mesmer med illusionary weapon gjør 36 dmg per treff, pluss dobbel dmg siden warrior monken var så smart å bruke healing signet (dobbel dmg når du bruker healing signet) 36x2=72 dmg.

Han daua rimelig fort skal jeg si deg :p

Skrevet

Herregud som dere surrer.

Som Topic sa, Imposter: Jeg spurte om hvor mye skade et våpen kan ha spesifisert i egenskapene. Hvor mye jeg kan straffe et lvl 4 dyr med det er for meg knusende likegyldig.

Hvor mye dere andre har gitt i skade til ymse dyr er også rimelig uinteressant. Som dere burde vite er skade i GW veldig relativt, og man gir meget forskjellig mengde skade mot forskjellige motstandere.

Skrevet

Bare for å skryte her - på lvl 19, med nesten max-dmg bue, gjorde jeg 320 dmg på en "Juniper Bark"!

Kindle arrows + Dual shot = død juniper bark :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...