Magnusha Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hei! Jeg oppgraderte i dag fra windows media player 9 til 10. Så skulle jeg se en film som jeg hadde sett tidligere i 9'ern, og da hakker både lyden og bildet... Hva kommer dette av? Dette gjelder en bærbar pc med Pentium 3 prosessor med 845 Mhz og 576 mb ram... Takker for alle svar
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Funker det med f.eks. VLC? Prøver du med den kan man se om det virkelig er Windows MediaPlayer 10 som er problemet.
zjulik Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hadde samme resultat. Lasta ner tiern. Hakka. Avinstallerte hele smæla. Kjører niern.
Magnusha Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Har prøvd VLC men funka dårlig.... Men hvordan avinstalerer man media player 10?
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hadde samme resultat. Lasta ner tiern. Hakka. Avinstallerte hele smæla. Kjører niern. Installerte også 10ern for en stund tilbake, og den funker egentlig ganske bra. I noen filmer sier den i fra at filen ikke støttes skikkelig, og da hakker den som oftest en del. Samme skjer av og til, uten at jeg får melding om det. Vet ikke hva dette skyldes. Avinstalleres slik: Windows Media Player 10If you have installed Windows Media Player 10, you can roll back to the version of the Player that was on your computer before installing Windows Media Player 10. To roll back from Windows Media Player 10 to a previous version, do the following: 1. In Control Panel (Category View), click Add or Remove Programs. 2. Click Remove a program, and then do one of the following: If you are running Windows XP Service Pack 2, select the Show updates check box (at the top of the list), click Windows Media Player 10 (in the Windows Updates section), and then click Change/Remove. - or - If you are running Windows XP Service Pack 1 or earlier, click Windows Media Player 10, and then click Change/Remove. Endret 31. mai 2005 av _Adler_
Magnusha Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 (endret) Takker for alle svar Da skal jeg prøve det i morgen må legge meg nå har eksamen på torsdag Endret 31. mai 2005 av magnum_h_a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå