The_evil_blue_toad Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det har seg slik at jeg stillte meg opp på jernbanestasjonen i Ironforge her om dagen og ventet på toget. Kjeder meg grenseløst, men plutselig får jeg øye på noe. I chatboxen kommer følgende beskjed "forty-two... forty two... hmm... forty-two what?! It could be anything!". Den som sa dette var den gode gamle uteligger-gnomen Haggle som henger rundt i søppeltønnene der nede. Med en gang løper hjernen løpsk og jeg blander gode gamle haikerens guide til galaksen inn i bildet. Nå skal jeg ikke avsløre noe, men jeg antar at alle som har lest haikeren vet hva 42 er Er det noen der ute som er like overbevist som meg om at Haggle er en profet og vil være med å danne en hemmelig kult med ham som leder? Eller får du kanskje en quest av ham senere der 42 har noe med den å gjøre?
Djevlen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tror ikke han har noen store planer, men tror heller at også han vil vite meningen om livet. Han funderer nok sterkt der nede..
Aiven Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 (endret) Tøft, enda et easter egg Btw, noen flere som har fått med seg Lost Vikings i uldaman? der står de hele gjengen edit: måtte jo bare sjekke eeggs.com og joda, var et der og gitt: the punch cards you get in gnomeregan all have hidden binary messages on them which can be translated easily from screenshots with an online translator. I have them all here. White Punch Card Thrall and Jaina sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G Yellow Punch Card If you can read this, you're standing too close Blue Punch Card The gnome king wears night elf underwear Red Punch Card Help! I'm trapped in a binary punch card factory! Prismatic Punch Card Message to Castpipe: your laundry's ready for pickup. Endret 1. juni 2005 av Munch
FredrikFtw Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 En liste over easter eggs i WoW, om noen er interesert: http://members.cox.net/kemal/woweggs.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå