Gå til innhold

Lettere intergalaktisk paranoia i Ironforge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg stillte meg opp på jernbanestasjonen i Ironforge her om dagen og ventet på toget. Kjeder meg grenseløst, men plutselig får jeg øye på noe.

I chatboxen kommer følgende beskjed "forty-two... forty two... hmm... forty-two what?! It could be anything!". Den som sa dette var den gode gamle uteligger-gnomen Haggle som henger rundt i søppeltønnene der nede. Med en gang løper hjernen løpsk og jeg blander gode gamle haikerens guide til galaksen inn i bildet. Nå skal jeg ikke avsløre noe, men jeg antar at alle som har lest haikeren vet hva 42 er ;)

Er det noen der ute som er like overbevist som meg om at Haggle er en profet og vil være med å danne en hemmelig kult med ham som leder? Eller får du kanskje en quest av ham senere der 42 har noe med den å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tøft, enda et easter egg ;)

Btw, noen flere som har fått med seg Lost Vikings i uldaman? der står de hele gjengen :D

edit: måtte jo bare sjekke eeggs.com og joda, var et der og gitt:

the punch cards you get in gnomeregan all have hidden binary messages on them which can be translated easily from screenshots with an online translator. I have them all here.

White Punch Card

Thrall and Jaina sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G

Yellow Punch Card

If you can read this, you're standing too close

Blue Punch Card

The gnome king wears night elf underwear

Red Punch Card

Help! I'm trapped in a binary punch card factory!

Prismatic Punch Card

Message to Castpipe: your laundry's ready for pickup.

Endret av Munch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...