Gå til innhold

hvor er det mest mithril?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badlands er fin for mitrhil. Skaff modden som heter Gatherer fra curse gaming så ser du hvor på mappet mithril er du har mina. Jeg husker det var en del ved de ogrene.

Skrevet
Badlands er fin for mitrhil. Skaff modden som heter Gatherer fra curse gaming så ser du hvor på mappet mithril er du har mina. Jeg husker det var en del ved de ogrene.

Den addonen er beregnet som cheat av blizzard, så det ville være teit å få accounten suspendet for den.

Badlands er mest iron, husker at etter en lengre mining trip der så satt jeg igjen med ca 100 iron og 30 mithril og litt div.

Vil mene at Hinterlands, Searing Gorge og sørdelen av Tanaris er bra for mithril

Skrevet

eneste den modden gjør er jo å markere hvor du har mina før...den viser jo ikke hvor de aktuelle minenen er på nåværende tidspunkt.

Er jo det samme som å høyre klikka på mappet og lage en mapnote.. ;)

Skrevet
Jepp, men jeg er temmelig sikker på at det blir regna som en ulovelig addon uansett.

Derfor stort sett alle addon-pakkene har Gatherer inkludert?

Har Gatherer selv, aldri brukt det noe dog.. hvis Blizzard synes det er cheat, så får jeg vel disable den da, orker ikke noe pes pga. en addon jeg aldri bruker :)

Skrevet
Jepp, men jeg er temmelig sikker på at det blir regna som en ulovelig addon uansett.

Blizzard har vel sagt at alt som kan kjøres i selve WoW, uten en seperat .exe-fil er "lovlig" i den forstand at de ikke vil straffe noen for å bruke det.

Det er selvfølgelig mulig at Blizzard mener Gatherer er ulovlig, men det verste som kan skje er at Blizzard gjør den ubruklig i en patch.

Skrevet

Den addonen er beregnet som cheat av blizzard, så det ville være teit å få accounten suspendet for den.

Badlands er mest iron, husker at etter en lengre mining trip der så satt jeg igjen med ca 100 iron og 30 mithril og litt div.

Vil mene at Hinterlands, Searing Gorge og sørdelen av Tanaris er bra for mithril

Feil mister, den er ikke banned. Snakka med en GM nå nylig, så det så :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...