MysticoN Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hello alle sammen.. bestemte meg for å lage en priest alt i går.. likte ikke troll så det vart undead.. når jeg var lvl 6 fløy jeg over til org og starta å questa der. har no gjordt alle questene i den troll byen like nord for noob zone(husker ikke navnet) og razor hill.. har sprunge org rundt for å finne mer quest men fant bare 2 der.. jeg skal en dag ha orc mount. peng er ikke et problem siden jeg har en rik main:p hvor finner jeg flere quester får å blir bedre "venner" med orcs? er det slik at alle orc/trolls som gir meg quests gir meg bedre rep hos orc byen?
aemil Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) er det slik at alle orc/trolls som gir meg quests gir meg bedre rep hos orc byen? Ja, hvis det står Orgrimmar under navnet deres. Ingen grunn til å bekymre deg, du blir honored med Org. lenge før du treffer lvl 40. Edit: men du ha exalted i rep. hvis du vil kjøpe mount av en annen rase enn din egen. Endret 1. juni 2005 av andy15
.V. Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Men det er såvidt jeg vet ikke mulig å bli Exhalted (som du må være for å kjøpe mount) med Orc, dette skal "fikses" i neste patch, skal komme nye quests.
Loeve Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Man får forresten litt reputation til alle horde-factionene hvis man gjør en quest for en av dem. Som regel, i hvert fall.
MysticoN Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 har no sett en del som har andre mounts enn hva de "kan" ha.. f.eks så jeg et ss med en dverg på NE mount.. men uansett så har jeg vel go tid. er lvl 11 snart no.. men det skal gå fort.. guilden min trenger en priest så jeg har tatt på meg oppgaven med å power lvl en:) har 6 lvl 60 som hjelper meg når de har tid og bra gear:) har savna å vere healer jah.. så jeg må vere Exhalted da? har aldri hørt det ordet i wow før.. hehe
Loeve Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 For å få annen mount enn din rase sin må du være exalted, ja. Er bare noen raser det er mulig med enda.
Legoraider Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 det finnes en repeatable quest. det er chens empty keg. denne kan du ta ca 1000 ganger på lvl 10 til 25 da nærmer man seg målet tror jeg. lykke til tror det blir liitt kjedelig. jeg har ikke gjort et quest med argent dawn enda men er likelevel Honored pågrunn av monster killing i stratholme. så alt som gir reputation hjelper.
World Of Warcraft Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Man får forresten litt reputation til alle horde-factionene hvis man gjør en quest for en av dem. Som regel, i hvert fall. Ja det er sant jeg brukte en rep mod da sto det at når jeg fikk 50 rep fos feks SW så fikk jeg også 15 rep hos Gnomergan, Ironforge og Darnasuss
MysticoN Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 er det ikke noe monster killing jeg kan ta for å få honored da? orc hater no humans:p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå