Gå til innhold

Tigging i WoW - Dine meninger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tigger aldri selv, og jeg setter /ignore på samtlige tiggere som henvender seg til meg. Det er irriterende, og det er teit. Det er ingen problemer med å skaffe penger, og penger JEG selv har jobbet for - de skal ingen random tigger få.

 

Det hender jeg gir både 1, 2, 3 - ja, til og med 10g til venner og bekjente ingame hvis de trenger det, men det blir annerledes.

Samme her. Ignorerer tiggere. Jeg låner gjerne penger til venner og guildies (så lenge jeg kjenner de litt. Gidder ikke å låne store summer til fremmede guildies). Lånte nylig 60g til en kamerat som trengte mount.

Lenke til kommentar

hehe. tigging.. joa gjorde vel det lett par ganger da jeg var i lavere level.. men fant fort ut at det var lite populært... men etterhvert fant jeg fort ut at man kan tjene cash på en redelig måte uten og måtte grinde i flere timer... jeg er da Rogue lev 49... blir vel 50 i morgen... men uansett... der jeg spiller pleier div roguer og ta 50 silver for å åpne sånne bokser.. men jeg har begynnt å skrive følgende : open boxes for free( if u wanna donate me some, its up to you) standing on AH bridge... så da får jeg 3 sølv her og 2 gull der , men dem fleste sier bare tnx og stikker så whisper jeg dem med no problemo.... bir ikke akkurat rik på det men... holder da til en øl eller 10... og ja.. jeg var lev 42 og null MOUNT og manglet 10 gull til den så ble jeg helt desp i en periode. men så var det en helt fremmed som ville låne meg dem siste gulla jeg manglet... og det var jo drit snillt av han og før han stakk skrev han "i trust you" fikk en uke på å betale tilbake.. han fikk gulla dagen etter.. kunne jo bare gitt faen.. men da tenke rjeg at jeg hadde ikke vært særlig populær etterpå... men nå er det slutt på all tigging og låning... buuuhuu var uerfaren på den tiden :cry:

 

 

 

EDIT: beklager eventuelle skrive feil men er trøtt :roll:

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Synes i det hele tatt det er rart Blizzard ikke har satt opp tigging på lista over ting som har med grieving å gjøre. Hadde de gjort det så hadde man jo slippi det med en gang (folk har en merkelig tendens til å gi seg med grieving når de blir opplyst om at Blizzard slår ned på det).

 

Og ikke si at det ikke nytter å rapportere folk til GM, for det gjør det. Tidligere har jeg vært vant til at GMs kommer og hjelper meg med tickets, men nå som de har litt for mye å henge fingra i så sender de in-game-mail istedet. Svar får man uansett.

Lenke til kommentar

Var i Stormwind for å gjøre pre-queste til onyxia for en stund siden. Mens jeg sto å ventet på at marshal skulle spawne kom det bort en low lvl og spurte om han kunne få litt penger. Han åpnet trade boksen (Åpne tradeboksen før jeg har svart er enda mer irrterenende enn når de bare spør!) og ventet. Jeg gidde han 1c, sa HF, use it on something nice eller.no. Har begynte å le, siden har jeg ikke hørt fra han.

 

god måte å bli kvitt tiggere på :p

Endret av exmx
Lenke til kommentar
hehe. tigging.. joa gjorde vel det lett par ganger da jeg var i lavere level.. men fant fort ut at det var lite populært... men etterhvert fant jeg fort ut at man kan tjene cash på en redelig måte uten og måtte grinde i flere timer... jeg er da Rogue lev 49... blir vel 50 i morgen... men uansett... der jeg spiller pleier div roguer og ta 50 silver for å åpne sånne bokser.. men jeg har begynnt å skrive følgende : open boxes for free( if u wanna donate me some, its up to you) standing on AH bridge... så da får jeg 3 sølv her og 2 gull der , men dem fleste sier bare tnx og stikker så whisper jeg dem med no problemo.... bir ikke akkurat rik på det men... holder da til en øl eller 10... og ja.. jeg var lev 42 og null MOUNT og manglet 10 gull til den så ble jeg helt desp i en periode. men så var det en helt fremmed som ville låne meg dem siste gulla jeg manglet... og det var jo drit snillt av han og før han stakk skrev han "i trust you" fikk en uke på å betale tilbake.. han fikk gulla dagen etter.. kunne jo bare gitt faen.. men da tenke rjeg at jeg hadde ikke vært særlig populær etterpå... men nå er det slutt på all tigging og låning... buuuhuu var uerfaren på den tiden :cry:

 

 

 

EDIT: beklager eventuelle skrive feil men er trøtt :roll:

slutt og slutt fru blom. Bare vent til du skal spare til epic mount som koster 800g. DET ER STRESS DET!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg slenger folk som ber om penger eller items (samma pokker sum eller level) på ignore med en gang jeg ser det. Folk får da pokker meg tjene sine egne penger. ;)

Lenke til kommentar

Holdt på å klikke på en lvl 17 idag, var i westfall en tur, akkurat kommet med taxi, så spør en forbanna lvl 17 meg om 1 fuckings gold ! og har bare 12 selv, fytti så jeg klikke..

 

gud så jeg kjeftet på han, holdt på å rive ansiktet mitt i filler, en lvl 17 kommer og sier

 

"1 gold pice please"

 

argh..bare kjenner det brenner nå..men han var ikke så frekk at han åpnet trade screen... :@

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...