Gå til innhold

WoW trenger directX hvor finner man det til FX5200


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt WoW, men det vil ikke spilles sier jeg trenger et 3D kort eller no slikt og Direct X 9.0c elns.. Skal prøve og laste ned og sjekke om jeg ikker har det, men saken er: Takler ikke et NVIDIA GeForce FX 5200 WoW ?

Resten viss dere trenger å vite :

AMD ATHLON XP 2600+

512MB DDR ram

osv.

 

Venter på mitt nye Gainward GeForce 6600GT 256MB, men som sagt Posten klarer ikke å levere

 

Svar RASKT!

 

#Topic endret av moderator#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lasta ned nye drivere til kortert og siste utgave av Direct x ?

Har prøvd WOW på ett GF2 64mb Ti Asus 7700 det går ok med 800x600 Alt på lav eller middels

(søstra min sin maskin):blush:

 

Vil jo tro att 5200 lå ett lysår foran GF2 i ytelse

Lenke til kommentar

Har prøvd å instalere Direct X'en men det tar liksom 2 sec og innstalere den og virker ikke etterpå. Det står det er Direct X 9.0B ... Feilen som kommer når jeg åpner WoW er: World Of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date..

 

Jeg klarer ikke å finne nye drivere.. på www.nvidia.com til mitt skjermkort hvertfall.. Hjelp meg så fort så muligt :/ lengter etter WoW. B.tw får ett nytt skjermkort idag og da :D Av komplett det er: Gainward GeForce 6600GT 256MB DDR :> :love:

Lenke til kommentar

har du formatert nå`? eller fått deg nytt skjermkort?

 

Går det an å avinstallere direcX på noen måte før du slenger den inn på nytt..?

Prøvd stand-alone (nedlasting) installasjonen av directX, er vel det samme, men kanskje...

 

glück auf!

Lenke til kommentar

Vet hva feilen er nå har direct x 9.0b trenger 9.0c men den vil ikke bli oppdatert! har prøvd alle forskjellige installer og alt jeg har funnet men det vil bare ikke virke! Åg når jeg prøver å boote fra cd vil ikke tastaturet virke ffs!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...