webby1 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) Er det mulig å åpne hele byen på Vice City med koder? Endret 30. mai 2005 av webby1
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ser ikkje slik ut, etter litt leiting. Men Cheats, koder øydelegger spillopplevelsen IMO. Men det er jo du som bestemmer det.
Markaren Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det skal gå ann å åpne hele byen uten å klare oppdragene fram til de egentlig skal åpne seg. Men det er lenge siden jeg leste om det. Det skal være sånn at du kan ta en båt, kjøre over til andre byhalvdelen, og kjøpe et lite skur i downtown for 1000k, for så å lagre.
Mafiabåss Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg vet iallefall at du kan bruke båten hvis de ikke er låst opp
webby1 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 hvor ligger den båten som man kan kjøre til andre siden?
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du kan bruke denne modden som fjerner alle sperrer selv om du har 0%
Humbug Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Det er et triks at man kan bruke en motorsykkel til å hoppe inn i flimstudioet på øya lengst nord, og så flytte på en lastebil med en rampe bakpå slik at du kan hoppe over sperringene. Har ikke testa men funker sikkert
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Er det mulig å åpne hele byen på Vice City med koder?
Complexity Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du kan bruke denne modden som fjerner alle sperrer selv om du har 0% prøvde den nå.. drittøft.. har aldri gidda å komme så langt at jeg har fått åpnet flere øyer.. takk
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) Det er et triks at man kan bruke en motorsykkel til å hoppe inn i flimstudioet på øya lengst nord, og så flytte på en lastebil med en rampe bakpå slik at du kan hoppe over sperringene. Har ikke testa men funker sikkert Også kalt en packer prøvde den nå.. drittøft.. har aldri gidda å komme så langt at jeg har fått åpnet flere øyer.. takk Bare morro å være til hjelp Endret 5. juni 2005 av Alle bra nick er opptatt jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå