arna Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hver gang jeg prøver Norton Ghost 2003, å lage backup kræsjer den! Noen som vet hvorfor den gjør det eller hvordan jeg kan fikse det? Den kræsjer alltid på samme prosent (25%) Endret 30. mai 2005 av arna
Hårek Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Sjekk om disken har defekter. Har opplevd at Ghost fikk problemer på en defekt sektor, men det var vel ikke akkurat en crash. Diskprodusentenes diagnoseverktøy finner du her: http://www.ultimatebootcd.com/
arna Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Nei, er helt sikker på at disken ikke er defekt. Er en SCSI disk .. Får desverre ikke noe hjelp på hjemmesiden til symantec
arna Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Endelig fant jeg det ut! Tok meg søren så lang tid, sikkert 4 forskjellige installasjoner av XP og masse hardware bytte. Det viste seg at ghost 2003 har problemer med enten paging fil over 2GB, eller ram på 2GB. GRR
Hårek Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja, den var litt spesiell. Noe sjelden konfigurasjon du har. Ghost har jo en grense på hvor store filer den kan lage, 2GB. Men paging fil skal vel ikke taes med av Ghost? Det er jo helt bortkastet å ta kopi av den, Ghost bare lager en tom fil av samme størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå