whoi Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har aldri hørt om spesifikke virus til linux, men jeg hørte for flere år siden at det fantes virus som var laget i kontrollerte laboratorier. Vil ikke tro akkurat virus er noe man skal bekymre seg for. Hvis du er en sau og følger mengden, så er vel windows beste alternativet. Om du vil prøve noe nytt og spennende, med mange muligheter, så er linux ålreit. Hvis du orker å støtte apple så prøv en mac. Er flere muligheter selvsagt! Jeg må si jeg trives best i linux (GNU/Linux for de vanskelige).
zjulik Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Bästa OS...skall man lita på statistiken, så måste jag nog säja St. Moritz-48, med Sarajevo-84 som en bra tvåa: http://hem.fyristorg.com/know/vbest.html Inte mycket att ropa högt om dom senaste åren Endret 28. mai 2005 av zjulik
Thlom Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg holder med til Windows, det er kanskje ikke det beste. Men det er mindre "stress" ved å bruke windows ( mener jeg ) Joa. Bortsett fra at du må laste ned og installere (med påfølgende reboot) en bråte med programvare bare for å unngå virus, adware og malware. Og å holde alle applikasjonene oppdatert er jo det reneste helvete. Se forsåvidt: http://os.newsforge.com/article.pl?sid=05/05/18/2033216 og http://os.newsforge.com/article.pl?sid=03/.../0552252&tid=11
Werlin Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har aldri fått virus på mitt trofaste Win XP, det har aldri låst seg, og jeg har aldri mistet noe dokument. Jeg vil si at alle klarer å beskytte seg mot virus, er bare å sørge for å ha en god brannmur (ikke Windows sin selvsagt) og tenke seg litt om. Syns du burde velge Windows fordi det gir deg best gamingmuligheter og det at "alle har det", gjør ting så mye enklere rett og slett
janfredrik Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Ikke alt passer for alle. Jeg bruker mandrake og windows, nå er ikke jeg så Linux-pr0, så jeg mener at jeg kan gjøre mer med Windows. Misforstå meg rett
Gjest Slettet+432 Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Takk for alle svar! (keep it comming) En venn anbefalte mac. er det noe bra? Har litt lyst å prøve linux, men er det ikke son at man bare kan spille spill på windows? den skal "så klasrt" bli mest brukt til spilling Anbefaler deg sterkt en Mac, har selv Powerbook G4 12 tommersmodell. Er så fornøyd som det går an å bli, ikke noe tull med den.
Marvil Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Bruker både XP Pro (laptop) og 2k Pro (desktop) på mine, og er godt fornøyd med begge. Skal formatere desktopen i nær fremtid, og tenkte å legge inn XP Pro på den også, for å se om alt skrytet i forhold til 2k Pro har noe i seg.
Chief_R-W Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Windows 2000 er en bra windows, brukt den mye selv. Bruker nåværende XP på pcen. For å få windows XP raskt og brukevennelig som 2000 er det endel justeringer og tweaks som må til.
Drømmemannen Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hva med dual-boot Ubuntu-Windows? Mener det er et veldig godt valg, spesielt hvis man ikke har for mye erfaring med linux fra tidligere. Selv kjører jeg Windows/Gentoo, og tar meg selv i å bruke sistnevnte stadig mer.
kiios Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Windows Xp... Som 85% bruker? viste du at windows xp er samme som win 95 bare med flere komponenter? og ps. win xp er ikke best, men windows 2000 er best!
RattleBattle Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 (endret) viste du at windows xp er samme som win 95 bare med flere komponenter? Viste (eller visste) du at windows XP er bygget på NT-kjerne akkurat som Windows2000, og er så langt unna windows 95 som det går an å komme når det gjelder operativsystemer lagd av Microsoft? Endret 29. mai 2005 av RattleBattle
J@cob Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Tuuuusen takk for alle rådene! Så keep it comming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå