Gå til innhold

hvilken server burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hviss jeg velger en pvp server... da er det nøytrale soner o.l.?

Nøytrale soner er det på alle serverene. Saken er bare at de er veldig ødeleggende på PvP-realms. Det blir vanskelig å queste uten at du har en gruppe, og til og med da kan det være vanskelig grunnet grupper med personer som reiser rundt for å ødelegge for deg.

 

Hvis du har lyst til å kose deg med spillet, ha mest fokus på questing/historien bør du helt klart gå for en såkalt Normal (PvE) server eller RP-realm.

 

Jeg angrer i alle fall utrolig på at jeg startet på PvP, siden det er der jeg har favorittcharacteren min.

Lenke til kommentar
hviss jeg velger en pvp server... da er det nøytrale soner o.l.?

Nøytrale soner er det på alle serverene. Saken er bare at de er veldig ødeleggende på PvP-realms. Det blir vanskelig å queste uten at du har en gruppe, og til og med da kan det være vanskelig grunnet grupper med personer som reiser rundt for å ødelegge for deg.

 

Hvis du har lyst til å kose deg med spillet, ha mest fokus på questing/historien bør du helt klart gå for en såkalt Normal (PvE) server eller RP-realm.

 

Jeg angrer i alle fall utrolig på at jeg startet på PvP, siden det er der jeg har favorittcharacteren min.

Støtter denne.

PvE-servere er for de som faktisk ønsker å nyte spillet uten å bli ganka om og om og om igjen mens du quester/dreper mobs i contested areas.

Jeg spilte PvP før, og det var helt greit i starten, men etter å ha blitt drept for 1000. gang mens jeg driver med mitt (gjør quests, dreper mobs) så ble jeg mildt sagt LITT lei og skifta over til PvE.

Så min anbefaling er en medium eller low-populated PvE-server. Eller RP-server om du liker roleplaying.

Spiller selv på Azjol-Nerub, og det er en helt fin server. Stabil og fin, og bra population (skifter mellom low og medium).

Lenke til kommentar

Spiller selv på Dragonmaw, har bare møtt en frekk kar, hadde ikke tid til å hjelpe han, men han klikka og sa at han skulle drepe meg med sin lvl 60. Aldri hørt fra ham etter det. På Dragonmaw er det ganske mange Norske, er 130 i mit guild, og det er 3 andre norske guilder i tillegg. Blir ikke ganka hele tiden... :)

Lenke til kommentar
skal du ha pvp  eller rp? argent dawn er best (rp)

Litt off-topic men, Hva heter du på Argent Dawn, og race-class :)

Vet det ikke var meg du spurte, men måtte bare si det anyway:

Eskarina, lvl60 Human Mage, The Night Watch

 

Og forresten: Argent Dawn for teh win! Vel kanskje ikke "for teh win", men er ihvertfall en konge server!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...