Gå til innhold

Hva er deres favoritt simpsons episode?


Anbefalte innlegg

Mine favoritt episoder er:

 

The Springfield Files (Homer tror han ser et romvesen i skogen, men det er ikke et romvesen likevel)

 

Og en episode der man ser tre versjoner av en dag: Lisa's day, Homer's day and Bart's day.

 

+fler. Når dere nevner så mange episoder så finner jeg ut at jeg har MANGE favoritter f.eks. Marge VS Monorail. Så jeg gidder ikke å nevne alle. :yes:

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Error of Trilogy (elns), er det ikke det den heter den hvor man får se dagen fra tre forskjellige syn - var vel Lisa, Bart og Homer? En av favorittene mine i hvertfall.

 

Så liker jeg den hvor Homer blir søppelmann og de til slutt må flytte hele Springfield. Monorail-episoden er også fin. Sideshow Bob-episodene også.

Har ikke noen favoritt, er veldig mange bra episoder. Men spesielt Halloween-episodene - 3D-Homer, Homer-klonene, Ondskapens Hotell-etterligningen, osv.

Lenke til kommentar
Error of Trilogy (elns), er det ikke det den heter den hvor man får se dagen fra tre forskjellige syn - var vel Lisa, Bart og Homer? En av favorittene mine i hvertfall.

 

Så liker jeg den hvor Homer blir søppelmann og de til slutt må flytte hele Springfield. Monorail-episoden er også fin. Sideshow Bob-episodene også.

Har ikke noen favoritt, er veldig mange bra episoder. Men spesielt Halloween-episodene - 3D-Homer, Homer-klonene, Ondskapens Hotell-etterligningen, osv.

Ja det var den jeg mente. :thumbup: Trilogy of Error.

Endret av Dav1D
Lenke til kommentar

Last exit to Springfield

Mr.Burns kutter strømmen til byen, og dette fører til at "Power Plant"'s arbeidere streiker. Dette fører til utrolige morsome, følsome og geniale kommentarer og skuespill. Denne episoden er også kåret til "The Simpsons" beste episode, og jeg deler den meningen!

 

Karakter:9.7

 

Marge vs Monorail

Denne episoden Handler om at Springfield får et så kalt "Monorail", av en mistenkelig fyr. Det viser seg at Fyren er en svindler, og bremsene streiker på monorailen og de får ikke stoppet den. Homer blir utnevnt til Sjåfør på monorailen, og det lover ikke godt! Denne episoden har også noen Simpsons gullkorn.

 

Karakter:9.5

Lenke til kommentar
Episoden heter Lisa's Pony og er i sesong 3

Takk. :)

 

Og selvfølgelig når han blir hypnosert og går rundt å skriker konstant pga. fortrengte barndomsminner.

Japp, den er også utrolig bra.

 

Skal se om jeg kommer på noen jeg virkelig synes er bra.

Lenke til kommentar

Kan jo være veldig original og sette episode 1 til 351.... Men er meget enig med FantaBoy om at The last exit to Springfield er en av de aller beste. derav min signatur, woop woop woop (snurre på gulvet). Ellers er den første Treehouse of horror genial, spesielt The Raven. Who shot Mr.Burns del 1 og 2 i sesong 6 og 7. Og: så klart S11E22 - Behind the laughter. Mange mange mange mange+++ flere jeg kan ramse opp, men siden det er jobb kl 0600 i morra får en komme seg i seng.

 

Edit: fant en til som nesten må nevnes, og det er i sesong 13, episode 16 - Weekend at Burnsies. Homer som stejn er litt for gøyalt.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...