Gå til innhold

Ikke raseskille på mounts lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Var inne på wow -siden for å finne ut litt mer om mounts. Før har jeg sett på den siden at det står nedenfor mountene hvile raser som kan ha dem. Nå finner jeg ikke det lenger. Betyr det at alle alliance mounts er tilgjengelige for alle alliance raser nå, og betyr det at jeg kan få min fine nightsaber som gnom? :dribble::dribble::dribble:

Endret av Øssa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

bare hvis du får exalted status hos night elves ;)

men det er mulig de har fikset den buggen som gjorde det "umulig" å oppnå tidligere...

Endret av MrLee
Skrevet
Såvidt jeg har forstått skal det komme et nytt repeatable quest der du kan levere in "cloth" for å få rep increase i neste patch.

det blir også masse "blå" quests i battlegrounds

Skrevet
Tauren på raptor er vel også en ganske lite dyrevennlig kombinasjon  :ermm:

Er vel faktisk umulig og da. Tauren kan bare ha kodo.

Hei. Les øverste post da ;)

Skrevet

jommen noen raser kan bare ha spesifikke mounts p.g.a. størrelse

f.eks. night elves kan ikke ri på mechanostriders p.g.a. størrelse...

Skrevet (endret)

Forstår ikke helt hvor dere får det fra. På den siden dere har linket til står det bare at det skal komme nye quest for å få reputation hos alvene. Hvordan vet dere hva slags quest det er?Er questene så enkle som å levere inn cloth? Har spart opp 200 silk og 80 wool nå :p

Noen som vet når den nye patchen kommer foresten?? :hmm:

Endret av Øssa
Skrevet
Forstår ikke helt hvor dere får det fra. På den siden dere har linket til står det bare at det skal komme nye quest for å få reputation hos alvene. Hvordan vet dere hva slags quest det er?Er questene så enkle som å levere inn cloth? Har spart opp 200 silk og 80 wool nå :p

Noen som vet når den nye patchen kommer foresten?? :hmm:

For på test-realm står det personer som samler inn tøy (i stacks med 60 og 60?). Derfor vet vi hvaslags quest det bl.annet er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...