Gå til innhold

N-gage vil ikke slå seg på.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en N-gage for 1 1/2 år siden, og nå vil den ikke mer. Det som skjer er at når jeg skrur på mobilen skrur den seg av etter en liten stund. Får kanskje ikke mer enn 5 sekunder etter pinkode, men den skrur seg også av i "fasen" hvor man sriver inn PIN-koden. Kan det være virus, feil med batteriet e.l.? Jeg har også prøvd å skru på mobilen uten minnekor, hvis det skulle ha vært virus da. Kan noen hjelpe? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en N-gage for 1 1/2 år siden, og nå vil den ikke mer. Det som skjer er at når jeg skrur på mobilen skrur den seg av etter en liten stund. Får kanskje ikke mer enn 5 sekunder etter pinkode, men den skrur seg også av i "fasen" hvor man sriver inn PIN-koden. Kan det være virus, feil med batteriet e.l.? Jeg har også prøvd å skru på mobilen uten minnekor, hvis det skulle ha vært virus da. Kan noen hjelpe? :(

Tror den trenger en SW oppgradring eller nytt batteri.

Du får vel ikke formatert den når den slår seg av etter 5 sekunder.

 

Hvis du tar ut minnekortet starter den da ?

Endret av EXIDE
Lenke til kommentar

Som EXIDE sier så vil det nok hjelpe med minnekortet.

Dersom det ikke går så er det muligens virus på den.

De fleste virus til symbian serie 60 telefoner kommer inn via bluetooth dersom du har hatt flittig bruk av den.

 

Husk at dersom du formaterer minnekortet i pc så må du formatere på nytt igjen i mobilen ellers vil den ikke kjenne igjen minnekortet.

Dette pga opplysninger om minnekortet ligger lagret inni N-gage i c: som er internminnet (e: er minnekortet)

 

Eventuelt kan du prøve å trikse med å starte telefonen og kople i lader med engang.

Da vil den bare lyse og lade opp uten å gå inn i menyen.

Deretter forsøker du å starte den med å trykke i 2 sek på slå-på knappen.

 

Hvis det ikke funker vet jeg ikke (Har selv n-gage og en nokia 6600)

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...