Markaren Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Når jeg går inn på en server på DC:F så blir jeg kicka etter 2 minutt av punkbuster fordi den ikke klarer å loade PBCL filen.. Punkbuster requires (A1331 C1.179) Hvordan skal jeg fikse dette? Det virka fint før. PÅ orginal og DC.
Jubelsau Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Får opp samme melding når jeg prøver og spille. Bare at jeg spiller BF 1942 da
Markaren Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Det står at PB er i distress.. Betyr dette at Punkbuster arbeider med å oppdatere seg selv og dette gjør at jeg ikke kan spille?
Jubelsau Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 (endret) Det har fiksa seg hos meg nå. Jeg bare kjørte den forrige oppdateringen til pb, hvis du skjønner hvem jeg mener? hvis du ikke har den kan du laste den ned her. Viktig at du lagrer fila i C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 1942\pb mappa. Bare spør hvis det er noe du lurer på. E r ikke helt sikker på om jeg fortalte godt nok Endret 26. mai 2005 av Røvenskiold
Markaren Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Har gjort det nå. Skal prøve nå snart. Tusen takk foressten.
Markaren Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Hmmmm.. Det funket ikke. Men jeg såg det på den tiden jeg var inne på serveren at det er mange som blir fjerna akkurat p.g.a av dette. Hva i all verden er det Punkbuster driver med? Men jeg har fremdeles dette sure problemet. Flere kreative løsninger?
Jubelsau Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Hmmmm.. Det funket ikke. Men jeg såg det på den tiden jeg var inne på serveren at det er mange som blir fjerna akkurat p.g.a av dette. Hva i all verden er det Punkbuster driver med? Men jeg har fremdeles dette sure problemet. Flere kreative løsninger? Rart... Det funka hos meg Huska du å trykke på fila? Ikke bare la den i mappa og starta spillet?
Neptun_ Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg oppdaterte via den greia som forrige oppdatering kom med, det funka knall. Sikker på at du ikke lukka vinduetfør den var ferdig eller noe?
Markaren Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 (endret) SLETTET Endret 27. mai 2005 av Markaren
Markaren Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 (endret) Buhæææ, det virket ikke!! Men det kommer en masse sånn att PB prøver å opptadere,men klarer det ikke PB: Timeout OK den fila du holder visst på med noe nå!! Vent........ Dette kan bli spennende.. Hold dere fast, det er på denne forumsdelen det skjer..! Endret 27. mai 2005 av Markaren
Markaren Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Hvem er kongen??? Jo det er Røvenskiold det. DET VIRKET!! Men PB må virklig ha forsømt seg her.. Det var 5 stk på 2 min. som ble kicket akkurat p.g.a dette..
TrygveK Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg klikker på linken og blir spurt om jeg vil lagre - som jeg svarer "Save to Disc" til. Likevel klarer jeg ikke da å finne filen etterpå..... Noen forslag om va jeg skal gjøre da???
Jubelsau Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg klikker på linken og blir spurt om jeg vil lagre - som jeg svarer "Save to Disc" til. Likevel klarer jeg ikke da å finne filen etterpå..... Noen forslag om va jeg skal gjøre da??? Lagra du fila i riktig mappe? C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 1942\pb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå