Gå til innhold

Er det mange som spiller Joint Operations


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller, men jeg spiller kun Escalations (Expansion pack'en)

 

Spiller for det meste på Dragonlance1 -altså AAS. Det er en av serverne som fører stats, men på tyske Zweihander er det så alt for mye cheatere og spawnrapere så der er jeg sjelden å se.

 

Hva jeg spiller som avhenger av brettene. En forutsetning for å lykkes er å kjenne brettene og det er liten nytte å bringe med seg stinger-raketter på Berkabut Valley.

Lenke til kommentar

Kjøpte det etter at jeg leste omtalen... men det ble fort kjedelig med 50% snipere på hvert lag... ihvertfall når de bare sitter i spawn tell motstandern..

 

Hakke spelt på noen måneder no, kan sikkert hende det har blitt færre snipere..

 

Men jeg tviler.

 

Ellers var jo spellet fantastisk, hadde det bare vært færre snipperter :no: .

Lenke til kommentar
Etter den patchen som hindrer sniperen til å zoome ut kom har det blitt drastisk lite snipere.

 

Det hadde jeg ikke hørt om... Trur jaggu man skal innstalere JO igjen, må nesten teste. Er det som du sier så blir det nok exp pakke og.

 

Og ja det er morro å ta snipere i stumpen, men det er mye mer morro å værra i feltet hvor alt skjer, istedenfor å løpa rundt omkring etter ei sur sniper oppi skogen.

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar
Det hadde jeg ikke hørt om... Trur jaggu man skal innstalere JO igjen, må nesten teste. Er det som du sier så blir det nok exp pakke og.

Jeg prøvde noen brett på Typhoon Rising for en stund siden, men det ble noen korte runder. Etter å ha testet ut Escalation tror jeg du skjønner hva jeg mener..

 

Play.com selger både Typhoon Rising og Escalation. Hver av spillene inkl frakt kommer på ca 150,- kroner om jeg ikke husker feil nå. Her hjemme i Norge må du fortsatt ut med 449,- for hvert av spillene..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er det spillet egentlig?

Har testa det bittelitt, men ikke online...

 

ca. hvor mange spillere er det på hver server?

Store maps?

Stort realismenivå?

1 - Veldig bra, fengende og avhengighetskapende.

 

2 - Da har du ikke testet det rett og slett. Single player kan ikke måle seg mot Multiplayer. Det er jo ett onlinespill og blir det samme som å spille WOW alene uten å være online.

 

3 - Har sett noen med 250 spillere men de største med mest aktivitet har 150. Serverne som tilhører Novalogic hvor du får stats hoster 64 playere.

 

4 - Enkelte maps er større enn andre, de fleste er utrolig store og man har stort sett full bevegelighet i mapene.

 

5 - Helt greit realismenivå. Man kan kjøre det meste av kjøretøy, fly helikopter og hoppe i fallskjerm. Får du en kule i hodet er du død og kan ikke gjenopplives av medic, men treffes du andre steder i kroppen beror det på hvilket våpen og ammunisjonstype som treffer deg.

 

Anbefaler deg å prøve det!

Lenke til kommentar
Hvordan er det spillet egentlig?

Har testa det bittelitt, men ikke online...

 

ca. hvor mange spillere er det på hver server?

Store maps?

Stort realismenivå?

1 - Veldig bra, fengende og avhengighetskapende.

 

2 - Da har du ikke testet det rett og slett. Single player kan ikke måle seg mot Multiplayer. Det er jo ett onlinespill og blir det samme som å spille WOW alene uten å være online.

 

3 - Har sett noen med 250 spillere men de største med mest aktivitet har 150. Serverne som tilhører Novalogic hvor du får stats hoster 64 playere.

 

4 - Enkelte maps er større enn andre, de fleste er utrolig store og man har stort sett full bevegelighet i mapene.

 

5 - Helt greit realismenivå. Man kan kjøre det meste av kjøretøy, fly helikopter og hoppe i fallskjerm. Får du en kule i hodet er du død og kan ikke gjenopplives av medic, men treffes du andre steder i kroppen beror det på hvilket våpen og ammunisjonstype som treffer deg.

 

Anbefaler deg å prøve det!

Tusen takk for svarene.

 

Får se om jeg skaffer det etter sommeren da.

Er litt blakk for øyeblikket..

Har bare 80kr på kortet, og det skal jeg leve på til jeg får stipend ca. i september.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...