Gå til innhold

Hente pakker på posten uten pakkelapp?


Skateee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal nok gå greit. bare si navnet, og hvor den kommer fra så går det (etter mine erfaringer).

 

Ring ned først, det er lurt.

 

Edit: Skjønner godt at du ikke kan vente, har sport mitt 6600GT-kort, og det har ankommet. Vet ikke om jeg orker å vente på pakkelappen..

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
jeg fikk et sendingsnr fra pcutsyr i dag som gjorde at jeg spore sendingen. og nå står det at den har ankommet post kontoret (jacobs) har jeg noen mulighet får å få hentet pakken før pakkelappen kommer i posten(rundt 14:00-16:00 ??? :hmm:

Hva er det du har bestillt da, siden du ikke klarer å vente 2 timer mener jeg!? ;)

Lenke til kommentar
jeg fikk et sendingsnr fra pcutsyr i dag som gjorde at jeg spore sendingen. og nå står det at den har ankommet post kontoret (jacobs) har jeg noen mulighet får å få hentet pakken før pakkelappen kommer i posten(rundt 14:00-16:00 ??? :hmm:

Hva er det du har bestillt da, siden du ikke klarer å vente 2 timer mener jeg!? ;)

Lite som er så kjedelig som å vite at en morsom pakke ligger på Posten, mens du må sitte hjemme og vente på en pakkelapp.. :p

Lenke til kommentar

jaja de nekta meg det de. hvor finner jeg koli nummeret? jeg hadde bare med meg sendings nr :p

 

fant koli nr nå, har jeg krav på å få ut pakken da eller må jeg vente på pakkelappen? hun dama sa de ikke registrerte pakker på navn,,,, :thumbdown::thumbdown:

Endret av Skateee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...