Empire of the Sub Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hei Nå har jeg runna half-life 2 for andre gang, med impulse 101 fra jeg fikk drakten. Utrolig kult spill, det må jeg virkelig innrømme. Første gang jeg spilte det, var opplevelsene helt annerledes enn andre. Jeg husket jo mye og tenkte "uff jeg må gjennom alt det" B.l.a Ravenholm, fy faen det er kjipt å dra gjennom den igjen. Men uansett, alt etter alt er det et kult spill, jeg ville gitt det en 4'er. ( 4/6 ). Noen som vet om det blir en Half life 3? De har jo source-motoren, og selve spillet tar vel et drøyt år å lage hvis de vil ha litt mer en den korte dagen man fikk runna half-life 2 på. OMG FOR ET KORT SPILL. Skal dem lage half-life 3, får dem lage det større og lengre. Og ekpansion pack bør være minst like stort som half-life 2 generelt. Eller hva syntes dere ? (btw er det noen single-player mods ute å går?)
Shaper^ Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Expansion packen til HL2 har jeg lest at skal være runnbar i løpet av 20minutter.. :S Så det blir vel ikke akkurat så mye mer :S HL2 syns jeg var fett! Har bare runna det en gang da.. så jeg vet ikke hvordan det er 2ganga du runder det, men jeg hadde lite lyst til å spille igjennom det igjen når jeg var ferdig første gangen Half Life 3 er faktisk bekreftet og de jobber med det, de skal trolig ha en ny Grafikk motor og jeg går ut i fra at de skal gjøre det mye større! Men du kan nok ikke forvente HL3 før enn i år 3009 eller noe Men jeg syns generellt at HL2 er et VELDIG bra spill, hvis du ser bort i fra kanskje grafikken, AI'en og det at det er veldig lite.. Men gameplayen er sinnsykt bra, du blir hekta med en gang, Husker jeg ble det hehe!
stengah Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Expansion packen til HL2 har jeg lest at skal være runnbar i løpet av 20minutter.. :S Så det blir vel ikke akkurat så mye mer :S(...) Half Life 3 er faktisk bekreftet og de jobber med det, de skal trolig ha en ny Grafikk motor og jeg går ut i fra at de skal gjøre det mye større! Må være The Lost Coast du tenker på, techdemoen som skal vise frem HDR og ellers hva source motoren er god for. Expansion pakken, Aftermath, skal være ca halvparten så kort som HL2 hvis jeg husker riktig fra diverse intervjuer og slikt, men den blir garanter ikke så kort som 20 minutter. HL3 tviler jeg på at kommer til å bruke en ny motor. Kanskje en forbedret verson av source, men ikke en helt ny motor.
Tobe__ Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Half-Life 2 er vel ikke kort? Alt avhenger vel av hvordan du spiller det. Er du en som bare løper gjennom områder uten å utforske så kan jeg forstå at du synes det... Å sette spillet på Easy forkorter vel også levetiden på spillet betraktelig vil jeg tro..
Wyldelife Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Half-Life 2 er vel ikke kort? Alt avhenger vel av hvordan du spiller det. Er du en som bare løper gjennom områder uten å utforske så kan jeg forstå at du synes det... Å sette spillet på Easy forkorter vel også levetiden på spillet betraktelig vil jeg tro.. Når man tenker hva man har vært igjennom og hva DU har opplevd, så nei! Da er det ikke kort! Ikke klag på grafikken til HL2, den er vakker!
Campari Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Ja, om Half-Life 2 er kort eller ikke er jo helt opp til enhver. Selv synes jeg lengden er helt grei, brukte selv ca 17 timer på spillet på hard. For min del er Half-Life 2 fjorårets klareste terningkast 6. Angående Half-Life 3 så skal vel de bruke Source-grafikkmotoren. Det kommer vel om 2 år vil jeg tippe, men det er jo ingen som vet noe så det blir jo ren gjetning. Men jeg ser først og fremst frem til HL2:Aftermath så får vi kanskje samlet noen av de løse trådene i historien.
Glipp Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 valve har snakket om en gang når de bekreftet hl3, at de skulle bruke en oppdatert version av source motoren.. så blir vell litt forbedringer i gfx'en, men sikkert ikke "HOAH" mye...
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 (endret) Stemmer det. Valve skal bruke oppdatert Source-grafikk. De sa selv at denne motoren var utrolig fleksible for oppdatering til fremtidens standrarder. De tester og tøyer grensene akkurat nå med HDR og Pixel Shader 3 med det nye Lost Coast-mappet som kommer om ikke veldig lenge. Ikke at jeg har kort med PXS3, men det ser unektelig pent ut. Edit: Var tråd om det HER faktisk! Endret 28. mai 2005 av SkyMarshall
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 ...s possible unanswered in the lead up to its 'summer' release, but with all this in mind.... Vet ikke hvor sikkert dette er jeg! Link til der jeg fant det HER!
Kei-Kun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) selvfølgelig blir det en treer, på slutten av toern så sprenger jo alt så stopper "koffertkisen" (G-Man) tiden, tar tak i gordon og nærmest sier DU! bli med meg! du skal være med i treern! Endret 31. mai 2005 av Kei-Kun
Kuroneko Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 selvfølgelig blir det en treer, på slutten av toern så sprenger jo alt så stopper "koffertkisen" (G-Man) tiden, tar tak i gordon og nærmest sier DU! bli med meg! du skal være med i treern! Jo, takk for spoileradvarsel, du. Mhm.
alphadec Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 HeiNå har jeg runna half-life 2 for andre gang, med impulse 101 fra jeg fikk drakten. Utrolig kult spill, det må jeg virkelig innrømme. Første gang jeg spilte det, var opplevelsene helt annerledes enn andre. Jeg husket jo mye og tenkte "uff jeg må gjennom alt det" B.l.a Ravenholm, fy faen det er kjipt å dra gjennom den igjen. Men uansett, alt etter alt er det et kult spill, jeg ville gitt det en 4'er. ( 4/6 ). Noen som vet om det blir en Half life 3? De har jo source-motoren, og selve spillet tar vel et drøyt år å lage hvis de vil ha litt mer en den korte dagen man fikk runna half-life 2 på. OMG FOR ET KORT SPILL. Skal dem lage half-life 3, får dem lage det større og lengre. Og ekpansion pack bør være minst like stort som half-life 2 generelt. Eller hva syntes dere ? (btw er det noen single-player mods ute å går?) Heheh velkommen har rundet hl2 6-7 ganger UTEN noe cheats. Om det er noe SP-mods svaret er JA!!!! du må prøve disse: Leons map pack hl2 substance du finner dem her: http://halflife2.filefront.com/ Enjoy.
SkyMarshall Arts Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 HL2 Substance kan du spare deg for ... her snakker vi dritmodifikasjon.
Kei-Kun Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 selvfølgelig blir det en treer, på slutten av toern så sprenger jo alt så stopper "koffertkisen" (G-Man) tiden, tar tak i gordon og nærmest sier DU! bli med meg! du skal være med i treern! Jo, takk for spoileradvarsel, du. Mhm. oj, beklager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå