AntatraCK Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg driver med en del film, og vil lage noen filmer rundt spillet World of Warcraft. Jeg har nå prøvd Fraps og gamecam, men begge disse gav meg dårlig ress og stygge bilder. Prøvd med diverse settings, men filmene blir like dårlige. Er det noen som kjenner til andre progs som kan gjør opptak i spill, eller noen som vet hvordan innstillingene skal være på Fraps/gamecam ? Det har ikke noe med PCen å gjøre, det vet jeg sikkert, det er bare resultatet av opptakene som mildt sagt suger. Takker for svar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Registrert Fraps er et meget godt alternativ. Det koster litt penger, men holder du mye på med film-making, er det fortsatt et godt alternativ, som du ikke vil tape på. Når du registrerer Fraps, vil du få mange fordeler fra den uregistrerte versjonen. Blant annet: -Valg av Half-Size/Full-Size -Valgfritt antall FPS -Lyd (alt som kommer ut av lyder fra høytalerne dine, vil bli recordet) -++ Som jeg sa, holder du på med filmmaking, og ønsker å eksperimentere på det å lage filmer fra spill, er Fraps et mer enn godt nok alternativ.
AntatraCK Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 Vet du noe om hvilke settings jeg skal velge ? Har fått tak Fraps cracka. Får fremdeles elendig resultat
AntatraCK Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 [iC' date=25/05/2005 : 17:54] Har fått tak Fraps cracka. Er det galt også nå ?? Hvor mange er det som kjøper alt de trenger av programmvare til PC nå til dags ? Men, back to topic, noen som har noen instillinger som hjelper ?
kiios Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 haha, jeg kjøper aldrig har også fraps cracka som alt anet jeg har *NESTEN* mesteparten hvertfall =)
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Hvor mange er det som kjøper alt de trenger av programmvare til PC nå til dags ? not me
tom waits for alice Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Her på forumet bryr vi oss mindre omm hvor mange det er som kjøper alt de trenger av programmer. Vi har helt klare retningslinjer for dette, som dere alle har lest: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Hvis ikke det er nok, kan dere også lese Nettiketten som snakker om dette. Stenges. Geir P.S. Jeg har betalt for all programvare jeg bruker, med mindre den faktisk er gratis da, inklusive shareware fees med mer. Samme med musikk og filmer. Så det er noen av oss...
Anbefalte innlegg