m-momr Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Hei, hvordan fjerner jeg de 2 symbolene som jeg ikke vil ha? og hvordan gjør jeg sånn at den info'en over den personen du holder musen på er over hodet hans, og ikke ned i venste hjørnet? SE BILDE Endret 26. mai 2005 av tom waits for alice
m-momr Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 er det virkelig ingen her som bruker cosmos eller ctmod? eller er det ingen som gidder og hjelpe?
Cannabiskopen Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 jeg bruker cosmos, men jeg skjønner ikke hva som er problemet der? Er jeg invalid eller er det ikke noe feil?
Kanetheheatsink Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 gå på Interface options. på høyere side velger du Show NPC names. Da får du iallefal navn til npc'ene
d0ppler Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 jeg finner det rart at du ikke vil se hvilke buffs du har...
m-momr Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 jeg vil ha de bort ifra toppen, fordi jeg har et mer detaljert overblikk over de på høyre side, vis du ser det
angry_dee Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 jeg vil ha de bort ifra toppen, fordi jeg har et mer detaljert overblikk over de på høyre side, vis du ser det De som er i toppen der er de orginale i spillet og kan ikke, så fremt jeg vet, fjernes. Men du kan sette på "Buff Duration" på de. Da vil du få de like detaljerte som de fra CT eller Cosmos.
tom waits for alice Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 (endret) Minner om retningslinjenes forbud mot bumping. Se Nettiketten for en nærmere beskrivelse: Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. EDIT: Emnetittel inneholdt CAPS og er blitt endret i henhold til retningslinjene og nettiketten. Geir Endret 26. mai 2005 av tom waits for alice
m-momr Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 jeg vil ha de bort ifra toppen, fordi jeg har et mer detaljert overblikk over de på høyre side, vis du ser det De som er i toppen der er de orginale i spillet og kan ikke, så fremt jeg vet, fjernes. Men du kan sette på "Buff Duration" på de. Da vil du få de like detaljerte som de fra CT eller Cosmos. jeg har fjernet de før, men nå har jeg insallert cosmos og ct mod på nytt, og hsuker ikke hvordan jeg fjerner de.
Anbefalte innlegg