Gå til innhold

Ødelagt Powercolor 9800 Pro ?


Anbefalte innlegg

Har hatt mitt 9800 Pro kort nå i litt over ett år. Og har fungert problemfritt. Bestilte meg nytt kabinett for ca en uke siden. Alt fungerte greit inntil i går, etter å ha kommet inn i Windows ble skjermen svart, og fikk beskjed om "no signal".

 

Har prøvd forskjellige skjermer, både vga og dvi konatkten, til ingen nytte. Pcen fungerer fint med andre skjermkort. Noen som har noen gode forslag om hva som kan gjøres, eller er jeg nødt til tømme lommeboka for å kjøpe noe nytt kort??

 

Pcen min ser sånn ut: Asus a7n8x-deluxe hovedkort, amdxp 2200 cpu, 512ddr ram, Arctic Cooling silentium T2 kabinett.

 

PS: Skjermkortet har Arctic cooling vga silencer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat samme problemet med en gammel maskin og jeg tror det er noe gale med AGP-porten. Jeg har nemlig testet et annet skjermkort i den pc'en som jeg vet funker og får forsatt ikke noe signal. Jeg vil tippe det er det samme med deg, at AGP-porten er ødelagt. Da må du i så fall kjøpe nytt hovedkort.

Ta å prøv med et annet skjermkort og se om du får signal, hvis ikke så er det AGP. Får du signal er det noe gale med 9800pro kortet ditt.

 

Siden du har hatt kortet over et år vil du dessverre ikke få noe igjen hvis det er ødelagt.

Men prøv med et annet skjermkort. Lån av en kompis eller noe hvis du ikke har et gammelt liggende.

Lenke til kommentar
Ta å prøv med et annet skjermkort og se om du får signal, hvis ikke så er det AGP. Får du signal er det noe gale med 9800pro kortet ditt.

det har han gjordt og det funka fint

 

Siden du har hatt kortet over et år vil du dessverre ikke få noe igjen hvis det er ødelagt.

feil, du har alltid minst 2 år garanti selv om det står at du bare har et år

 

Men prøv med et annet skjermkort. Lån av en kompis eller noe hvis du ikke har et gammelt liggende.

det har han som sagt gjordt, jeg ville heller testa 9800pro kortet i en annen pc.

 

mene han vil nå ikke få det på garantien uansett da siden han har bytta kjøler, så du har jo delvis rett på en ting i alle fall

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...