miXer Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 (endret) Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i rallylykter til min VW Jetta 85?? Har lyst til å kjøpe rallylykter, emblemfri grill og grillisten under lyktene. Noen forslag? Her er et bilde: Endret 25. mai 2005 av miXer
Opus Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Tror ikke lyktenen passer på frontplata til Jettaen, så du må kjøpe komplett rallyefront. Eneste butikken jeg kommer på i farta som selger slike er HotShop, men det er sikkert fler. Settet koster 7-8.000,- tenker jeg.
miXer Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Skrevet 26. mai 2005 Tror ikke lyktenen passer på frontplata til Jettaen, så du må kjøpe komplett rallyefront.Eneste butikken jeg kommer på i farta som selger slike er HotShop, men det er sikkert fler. Settet koster 7-8.000,- tenker jeg. Jeg fant ikke noen rallylykter der.. Og jeg vet at lyktene ikke passer inn i jetta lykteramma! Og at de koster 7-8000 syns jeg var noget drøyt.
Opus Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Dem har ikke webshop så du må ringe dem. 7-8.000,- er det en ny rallyefront ligger på i pris.
miXer Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Sant sant... Fant ut det jeg å men noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt corrado lyktene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå