Glasgrekar Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Tenkte jeg skulle prøve meg med Gypsymod etter å ha lest at veldig mange er fornøyd med den. Jeg får så mange feilmeldinger opp på skjermen ved bruk av Cosmos og er blitt litt lei. Har ikke funnet ut av problemet. Re-installert modden(siste versjonen ja). Det jeg lurer på er om Gypsymod har den samme funksjonen som Cosmos: /tloc og man får opp disse koordinatene på skjermen/kartet. Og hva heter den add-onen i Gypsymod? Takker for svar her. KJ
Che9al Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Tenkte jeg skulle prøve meg med Gypsymod etter å ha lestat veldig mange er fornøyd med den. Jeg får så mange feilmeldinger opp på skjermen ved bruk av Cosmos og er blitt litt lei. Har ikke funnet ut av problemet. Re-installert modden(siste versjonen ja). Det jeg lurer på er om Gypsymod har den samme funksjonen som Cosmos: /tloc og man får opp disse koordinatene på skjermen/kartet. Og hva heter den add-onen i Gypsymod? Takker for svar her. KJ jeg vet ihveertfall at du får med koordinatsystem med CT mod. tenkte å prøve det jeg, Cosmos er helt ødelagt nå så
Glasgrekar Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 jeg vet ihveertfall at du får med koordinatsystem med CT mod. tenkte å prøve det jeg, Cosmos er helt ødelagt nå så Vet du hva den koordinatadd-onen heter i CTMod eller åssen man får den til å fungere? Jeg prøvde CTmod for en tid tilbake men fikk ikke opp dette med koordinater. KJ
Micern Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg er også blitt ganske lei av Cosmos og tenkte på å bytte til gypsy. Men så er spørsmålet: Finnes det autoloot ting på andre modder enn cosmos? Sånn ting som fører musa automatisk over lootingvinduet når man looter. Er blitt helt avhengig av det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå