Che9al Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Eg må innrømme at dette er ganske pinlig og fortelle men eg må for og få hjelp.Eg er en nybegynner i wow noe som alle er i starten og en nybegynner har ikkje så god peiling Eg begynte og spille for 1 månde siden og eg tok endel quest og drepte dyr. Det likte eg best Men så kjenner eg en kompis av meg som og spiller wow. Og etter eg hadde kommet opp sånt ca. til level 12 så sa han at eg måtte gå til byen TM for han sa at det var en bra plass for meg. Så det han gjorde var følgende: Han gjekk til TM for meg uten og gå innom undercity for og få sånt flypass i tilfelle eg måtte fly fra tm til undercity og i tillegg så fjernet han hjerte steinen min. Den teleporterings steinen som hjelper deg tilbake til hjemmbyen min. Hjemmbyen min var Thunder Bluff. Så nå står eg her i tm uten og kan komme meg hjem. Eg har fått ny hjertestein men den fører nå til byen tm vis dere skjønner. Så nå står eg her og vett ikkje va eg skal gjøre! Han har rett og slett lurt meg! Eg prøver og springe til Under City men eg blir drept på veien. Eg har og spurt noen mager om dei kan lage en teleporterings portal til meg men ingen vil Hva skal eg gjøre eg er helt desperat på hjelp!! loool...Tarren Mill på lvl 12?! :!:
.V. Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Kan du ikke bare løpe i ghostform (dau) til the sepulcher, og resse der? Da er du vel trygg nok. Eller til kirkegården i brill? Man kan vel resse på alle kirkegårder? Det kan jeg ALDRI tenke meg at man kan... Nei, det går ikke ann.
Vaktmestern Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Tarren mill på lvl 12 er ikke lurt. Heller ikkelurt å la andre gå for deg for da finner du jo ikke veien tilbake. Du må lære deg spillet selv, ikke la andre spille for deg.
World Of Warcraft Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Prøv og få kontakt med "vennen" din hvis han mente seriøst at han var i TM på lvl 12 eller hva det var, spørr om han vil ta deg tilbake.
Edstro Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Skrevet 25. mai 2005 (endret) Kan du ikke bare løpe i ghostform (dau) til the sepulcher, og resse der? Da er du vel trygg nok. Eller til kirkegården i brill? Man kan vel resse på alle kirkegårder? Man kan ikkje resse på alle kirkegårer. Du har kun lov til og resse til nermeste kirkegår fra der du daua. For dette som du sa nå har eg testet. Men nå er eg i Thunder Bluff så nå er eg fri igjen. Men takk for hjelpen! Hvordan eg komm meg ditt er eg ikkje helt sikker på. Eg er med i en norsk guild. Også var der en i guilden så samlet samen 3 folk inkl. meg og han i en gruppe og så kalte dei meg tilbake til orgrimmar. Eg fekk bare spørsmål opp på skjermen: Vil du blir kalt tilbake til orgrimar.. Og eg trykket yes og vips eg var i orgrimmar. Vet ikkje hvordan dei fiksa det. Men eg takket vertfall for det. Endret 25. mai 2005 av eddielie30
Knofle Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Gratulerer Det som skjedde var at en warlock brukte en spell, og to vanlige folk hjalp til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå