Gå til innhold

Nero image file


Anbefalte innlegg

Jeg har bare en dvd drive på pcen min og den er en dvdbrenner. Hver gang jeg brenner en kopi av en dvd så må Nero lage imagefil, greit nok. Men hvor blir den filen lagret. Jeg kopierte 15 dvd filmer og nå har jeg fått 60 GB mindre på harddisken!! Jeg trenger hjelp med å finne ut hvor nero lagrer sine images/temp.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk etter DVD film filene, de kalles VOB :thumbup:

 

i søket bruk *.vob

så finner du bare DVD film filene, så sjekker du adressen disse filene ligger og vips burde du ha full kontroll ober hvor de er lagret.

 

 

EDIT: hehe, mulig jeg tulla litt... trøtt serru...

om du laget image filer av alle DVDene, kan det være en ide å søke etter image filer. *.iso, *.img, *.bin

eller hva nå nero bruker... Lykke til!

Endret av larbjov
Lenke til kommentar

Blackslash har den enkleste løsningen her, gå på søk og velg avanserte valg, hak av søk i skjulte mapper og filer, og angi størrelse til større en 800 000kb og søk. trenger ikke skrive noe i søkefeltet.

 

da finner han alle filer på maskinen din større en 800mb, og det burde normaltsett ikke være mye annet en dvd image filer.

 

En annen mulighet er jo og gå i nero og lage en image fil forså og se hva han angir som standard lagringsadresse der.

 

tror forresten nero navngir imagefilene sine som image1, image2 osv automatisk..

Lenke til kommentar

Du finner en meny i options der du kan bestemme hvor temp-filene skal lagres, og om de skal slettes etter brenning. Bare å grave litt :) Jeg gjorde det igår, men sitter på jobb nå. Det er vel under Copy CD en plass. Det er ikke i windows/temp de havner (denne pathen eksisterer faktisk ikke under XP lengre, det er my documents/bruker/local settings/temp nå. Den er vanligvis hidden.)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...