donald D Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kaller meg Fîriel. Bilde ble faktisk tatt i min første dag i wow
brillan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kaller meg Fîriel. Bilde ble faktisk tatt i min første dag i wow Okei. For jeg mener å sett han heffa fyren før Burning blade sant?
donald D Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jepp bruning blade. Heffa tror jeg har sluttet eller tatt en pause , er ikke helt sikker. Tror han holder til her på forume å , husker bare ikke nicke hans her i farta
atrax Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 En kamerat kaller seg også det på Stormscale (horde).
stoltz Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvis det er lov å legge ut bilder enda, så legger jeg ut dette:
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) Kaller meg Fîriel. Bilde ble faktisk tatt i min første dag i wow Okei. For jeg mener å sett han heffa fyren før Burning blade sant? WTF!? Det er jo meg jo! Har ikke sluttet å spille nei, men accounten er expired så må kjøpe nytt Gamecard. Har bare ikke gjort det enda. Din første dag? Må være langt på natta i tilfelle for vi var vel nesten lvl 20 eller noe sånt der. Men var vel da vi var på lan? ^^ edit: hadde mange gode bilder men glemte å ta backup av screenshots mappa før jeg reinnstalla spillet....har ikke så mange gode nå da men noen. Her, her, her og her. Ble litt mange bilder det Endret 31. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6
FredrikFtw Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Resultatene kommer om en stund *Krysser fingre og tær*
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 (endret) Da mine venner, er tiden inne for resultater. Før dere leser de vil jeg at dere skal vite en ting; De som ikke vinner, eller kommer opp på plassene er ikke "tapere" på noen måte. Clvn og jeg har bare valgt ut det beste av det beste Husk, ikke vær lei deg. Det kan hende det var du som lå på den mystiske 4.plassen *'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'* *'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*' *'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'* No.1: er bildet "Stemning", av HW.no's Con Stemning No.2 er bildet "Natten", av HW.no's ObliVioN =] Natten No.3 er bildet "Morgengry", av HW.no's NightKeeper Morgengry Gratulerer til dere som har fått deres bilde på listen fra Clvn og meg! Con, din CD-key er på vei til deg. Du kan sende PM om du vil ha den på MSN eller på PM. Gratulerer! Endret 31. mai 2005 av magubrothers
FredrikFtw Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gratulerer Con! Gratulerer til ObliVioN og NightKeeper også
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Husk at det er lov å delta i neste konkuranse selvom dere var med her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå