clink Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ble nylig frastjålet en sånn bærbar. Prøver å finne verdien på denne. Den var strøken og som ny. Hva koster tilsvarende maskin i butikk i dag?' Noen som er gode på sammenligning og som kjenner modellene/cpu'ene i dag? Her er de specs på den jeg mistet. Med unntak av skjermoppløsning som jeg mener bestemt var ca.1400x???? på denne. --- Processor-- Intel Pentium 4-M (1,8 GHz) RAM installed-- 256 MB DDR SDRAM Hard drive-- 30 GB EIDE CD / DVD type-- CD-RW / DVD-ROM Input device-- Pointing stick Weight-- 5.4 lbs Dimensions (W x D x H)-- 12.5 in x 9.9 in x 1.4 in Display-- 14.1 in TFT active matrix Max resolution-- 1024 x 768 Audio output-- Sound card Modem-- Fax / modem Battery installed-- 1 Lithium Ion OS provided-- Microsoft Windows Server 2000
clink Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Det er vel forresten et sånt grafikk-chipsett i den: C640 (ATI Mobility Radeon 7500)
clink Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Skrevet 24. mai 2005 Hvis noen vet / husker hva denne kostet så er jeg glad for tips. clink
jon67 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Har denne maskinen selv, den kostet kr 12990 eks. mva. i januar 2003 (etter rabatt for stor bedriftskunde)
cyberpet Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Å finne ut hva den kostet er nok litt vanskelig hvis du ikke har kvittering eller datoen da prisene hos Dell forandrer seg hele tiden. Jeg har en Inspiron 4150 (som tilsvarer Latitude 640) med omtrent samme specs som din.. De fleste nye bærbare på markedet er nok bedre enn maskinen din, selv Celeron M maskinene. Tipper verdien på den hvis du skulle solgt den kunne absolutt maks vært 6000 kr.
clink Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Noen andre som har peiling på opprinnelig pris på denne, evt. hva den kan sammenlignes med i dag (om det er mulig?).
eUnaas Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 det kan kanskje bli vanskelig å få igjen noe på forsikringen om du ikke har kvitering osv... Kanskje dell har noe kjøps, info.? Prøv å ring dell... kanskje de kan hjelpe deg.
clink Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 det kan kanskje bli vanskelig å få igjen noe på forsikringen om du ikke har kvitering osv... Kanskje dell har noe kjøps, info.?Prøv å ring dell... kanskje de kan hjelpe deg. Selvfølgelig dumt å ikke ha kvittering. PC fått av en i familien og mangler dessv. kvitteringa. Har veske, lader, kabler og rot, men det hjelper vel lite som 'bevis'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå