Gå til innhold

Hvilken mus, tastatur og musematte har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KeySonic Keyboard Back Light med norsk tegnsett / Behagelig blå underbelysning / USB tilkobling / Lest test på overklokking.no (mlink) / Electron Luminescence Design / 104 taster / størrelse 435x170x26 mm / vekt 650g / kabel 1.5m / levetid 10 mill. tastetrykk / blå LED

 

 

Sharkoon Luminous Mouse

Optisk mus i klar plast / 3-knapper / skroll / USB tilkobling / 1,5m kabel / blå LED

 

Begge finnes mm.her

 

Musematte med motiv. Med tekstilbelagt overflate. Underside av naturgummi. Mål: 200 x 240 x 6

Endret av Little slask
Lenke til kommentar

Kjedelig og ordinært over hele linja ja .....

Ser at alle stort sett kjører standard her til lands. Vanvittig kjedelig utvalg at tastaturer i Norge egentlig. Lurer på om det er Noreks nesten-monopol eller bare generelt kjedelige innkjøpsavdelinger som har skylden.

Lurer fortsatt på om noen vet åssen dansk ÆØÅ ser ut på et tastatur ??

 

coolermaster.jpg

 

revoltec.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har en Razer Diamondback Magma som glir lett over en fUnc sUrface1030.

For datainntasting bruker jeg et standard Logitech-tastatur, men har tenkt å kjøpe enten Das Keyboard eller Happy Hacking Lite 2.

(Shh..I have a plan)

Ta et Keytronic KT2001 og spray det svart. Det er det samme som Das Keyboard :)

Jeg har et slik et fra før som fulgte med en Rec-maskin.

Det er nok dette du tenker på. ;)

Jaja. Men tanken var god nok :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Jeg har en Razer Diamondback Magma som glir lett over en fUnc sUrface1030.

For datainntasting bruker jeg et standard Logitech-tastatur, men har tenkt å kjøpe enten Das Keyboard eller Happy Hacking Lite 2.

Jeg har HH Lite2 og er veldig fornøyd med det. Das Keyboard virker for med som noe man går fort lei altså, for ikke og snakke om frustrasjon den dagen du trenger en lite brukt knapp ;=)

går du for HH anbefaler jeg deg å kjøpe med WristRest(GEL), du kommer ikke til å angre på det.

Lenke til kommentar
Kjedelig og ordinært over hele linja ja .....

Ser at alle stort sett kjører standard her til lands. Vanvittig kjedelig utvalg at tastaturer i Norge egentlig. Lurer på om det er Noreks nesten-monopol eller bare generelt kjedelige innkjøpsavdelinger som har skylden.

Helt enig i at Norge har et gøørr kjedelig utvalg av spesielt tastatur..! :nei:

 

Selv har jeg et

 

MultiMedia-Keyboard.jpg

Er ganske fornøyd med det..

 

Musen min er deili den også, og funker til det jeg bruker den til, den ser slik ut:

 

MS-WirelessOpticalMouse.jpg

 

 

Min "favorittmus" er

 

1063056207250wime342.jpg

den ser så deilig ut.. var egentli den jeg skulle kjøpe, men så var det utsolgt og jeg måtte ha en mus der og da.. så da ble det den andre, menmen..

 

Musematten min er den som fulgte med Dell'en min for 2,5år siden.. er grei den, men begynner å bli litt slitt.. så nestegang jeg bestiller noe fra en webbutikk så skal jeg slenge med en ny matte i pakken også..

Endret av swat.no
Lenke til kommentar
Sitat, http://daskeyboard.com: Type up to 100% faster in a few weeks!

 

Since there is no key to look at when typing, your brain will quickly adapt and memorize the key positions and you will find yourself typing a lot faster with more accuracy in no time. It is amazing how slow typers almost double their speed and quick typers

Tror dere dette virkelig stemmer, eller er det kun et salgstriks?

Noen som har prøvd Das Keyboard? Kan det anbefales?

Lenke til kommentar

På mitt skrivebord står der er Logitech diNovo tastatur, en MX1000 og en MX900, Disse står på en steelpad 4D når de brukes.

 

På den andre pc'en som står på samme skrivebord er det koblet til et gammelt modda compaq tastatur og en modda key tronic kulemus.

Lenke til kommentar
Sitat, http://daskeyboard.com: Type up to 100% faster in a few weeks!

 

Since there is no key to look at when typing, your brain will quickly adapt and memorize the key positions and you will find yourself typing a lot faster with more accuracy in no time. It is amazing how slow typers almost double their speed and quick typers

Tror dere dette virkelig stemmer, eller er det kun et salgstriks?

Noen som har prøvd Das Keyboard? Kan det anbefales?

Effekten går vel ut på at når man tvinger folk til å ikke se på tastene (touch-metoden) skriver man raskere, men hvis man allerede kan touch, er det liten forskjell. Da er det kun for å briefe, men det er jo kult nok. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...