Gå til innhold

lian li PC7BSCAND, er dette noe og satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det bare jeg som har feil intrykk av lian li når du sier at det er billige kabinetter? har inntrykk av at de er pissdyre! men såvidt jeg har skjønt er også lian li noe av det beste. nesten som en ferrari... (bil)

Se heller på et Lian Li som en Jaguar. Det er dyre biler som er veldig solde og ganske pene, uten alt dilldallet på ;)

 

Det je mente med "Og Lian Li kvalitet til en billig penge. " var det at det var et Lian Li-kabinett som er billigere enn de andre Lian Li kabinettene. Men veldig billig i forhold til andre kabinetter er det da ikke :)

Lenke til kommentar

Altså, i det dere mener at de er de beste

Hva er det dere kjenne tegner som det beste ?!

 

Designet ?

Er det metallet , aluminumet ?

Er det måten det er lagd på ?

Er det Prisen på Lian li som er bra ? ( hoho =) )

 

Gi meg et par forskjeller på et Lian Li kabinett for 1700kroner og et for 800.

Klarer dere det skal dere få en Cyber Kos

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dette kabinettet nå nettopp, fikk henta det for 5 dager siden.

Har ikke fått testet det med hovedkort enda (er på reparasjon), men det ser veldig bra ut. Utrolig lett er det også, begynte å lure på om de i det hele tatt hadde pakka kabinettet i pakken jeg fikk!

 

Viftene skal være støysvake (19dB), og det er to stk av de.

 

Har ingen bred erfaring med det enda, men det lover bra :)

 

Også er det jo nesten halv pris av alle andre Lian Li-kabinetter da ;)

Lenke til kommentar
Er det Hk skuff som man kan dra ut ?

 

Blir det fort riper ?

Nei, de billige versjonene har ikke hovedkortskuff.

 

Det som er så fint med aluminium er det at hvis det blir riper, så syntes de dårlig. Så man legger ikke merke til de :)

 

Jeg har hatt mitt kabinett i over et halvt år nå, og det har sikkert vært på 5 LAN, men det ser fortsatt hgelt nytt ut.

Lenke til kommentar

Jeg har lian li pc-7ascand, og jeg er veldig fornøyd med det. Har brukt det i et par måneder nå. Viftene høres nesten ikke (bruker viftestyring integrert i hovedkortet). Jo, hvis du legger øret inntil maskinen, hører du jo at det suser ørlitt, men du skal være veldig kresen på bråk hvis ikke det er akseptabelt. Kabinettet er pent å se på, det har god plass inni og det har uttak for mic, hodetelefon, usb (2 stk) og firewire i front. Jeg kan absolutt anbefale dette kabinettet.

Lenke til kommentar
Lonet, det er billig kabinettet til Lian li det ?

Pent for prisen.

Ja, det er billigste lian li. Det er faktisk billigere enn mange aluminiumskabinetter fra andre produsenter. Og ja, det er pent å se på, spør du meg. Men det er jo en smaksak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...