Gå til innhold

Hvilke Kort/PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer egentlig helt ann på hva pcen skal brukes til. Hvis det er snakk gaming, så ville jeg personlig ikke satset på den. Men vis det er snakk om jobbing,surfe etc.. funker denne ypperlig til en vanlig person.

Skrevet (endret)

Jeg skal bruke den til spilling(WoW), men jeg har et stramt budsjett. Nåværende PC har nVidia 64 mb skjermkort, 256mb RAM, P4 2,00ghz prosessor, 40 gb. Så, i forhold til den nåværende er den vel ganske bra?

Tror dere jeg vil slite med lagg med det sjermkortet? har en del lagg i de store byene, under raid ol...

Endret av Tubbytazz
Skrevet

Tror kanskje jeg hadde brukt de pengene på den PC-en du allerede har: vil tro at du får mer igjen ved å putte inn et 6600GT og mer RAM i den maskinen du eier nå, enn å kjøpe den som selges her.

Skrevet
Evt Kjøpe dette Sjermkortet

Forslag til RAM evt prosessor?

Har ikke mer en 3300 kr totalt

Så lenge jeg Kan spille WoW uten at det lagger er jeg happy

Edit: Eller, hva med dette kortet?

det kortet de selger på elkjøp er et veldig bra kort til den prisen så gå for det.

hva med en amd prosessor fra komplett?

spørs hvilket hovedkort du har.

Skrevet

Hovedkort? Aner ikke.... Står heller ikke noe på enhetsehandlig. Det er en Dell Dimention 4550. 2 1/2 år gammel. Støtter PCI og AGP 4x hvertfall.

Skrevet

De kortene du har linka til der er PCI-e, jeg tviler på at du har det på hovedkortet ditt.. Så jeg ville nok leita etter et agp kort. Som f.eks dette

Skrevet

Håper du kødder nå.. pci-grafikkort ble faset ut i -97 -98 eller noe sånn og erstattet med agp! Det du finner av pci nå er beregnet på eldgamle pc'er som ikke har agp! :no:

Skrevet

Har ikke noe særlig peiling på skjermkort, jeg. men som sagt, hovedkortet støtter AGP 4x og PCI. Skal brukes til spilling, så må få tak i best mulig kort for penga. Bør vel investere i mer RAM og evt Prosessor? Har 256 mb ram, og en port ledig. Men prosessor er vel ikke det mest nødvendige?

Skrevet

PCI er ikke til skjermkort, mer til nettverkskort og kontrollere.

AGP er ikke ræva til spilling nei, det er faktisk nettopp begynt å gå ut av markedet, men kommer fremdeles til å gå ganske langt tid til det er vekke.

Det er PCI-Express som er den nye skjermkort standarden, kommer istedet for vanlige PCI og.

Sitter faktisk på ett AGP skjermkort sjøl, kjøpt i januar/februar i år.

Tror eg ville oppgradert den eg allerede har, men kan du finne ut litt mer info om den du har så hadde det hjelpt veldig på. ;)

Last ned Everest, der ligger alt av info om pc'en din.

[Link]

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...