Gå til innhold

Vannkjølt bZerk til under tusenlappen snart på MP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart?

(...) vi har lagt det på is inntil videre.

Men vannkjølt PSU på 500W til under tusenlappen hadde vært knall. Skulle kanskje hatt en sånn til HTPC-en. ;)

Skrevet

Hadde vært ufatteli digg med vannkjølt psu til under 1000 lapper, i tilleg på 500w. Ble forbanna skuffa da jeg leste; vi har lagt det på is inntil videre.

Vet ikke om jeg hadde kommet til å satse på det med det første (har jo nettopp kjøpt meg ocz modstream). Men hadde vært digg for mange andre kan jeg tenke meg :thumbup:

Kjipt de droppa det :cry:

Skrevet
Hadde vært ufatteli digg med vannkjølt psu til under 1000 lapper, i tilleg på 500w. Ble forbanna skuffa da jeg leste; vi har lagt det på is inntil videre.

Vet ikke om jeg hadde kommet til å satse på det med det første (har jo nettopp kjøpt meg ocz modstream). Men hadde vært digg for mange andre kan jeg tenke meg :thumbup:

Kjipt de droppa det :cry:

en ocz modsteam er jo ikke akkurat bråkende :p og det er veldig lett å vannkjøle den selv :)

Skrevet

Den er fortsatt dyr, trenger ikke og sammenligne.

Men hvis du absolutt skal sammenligne, prøv og sammenlign den med Mist 500w ;)

Det er i overkant av 500kroner i veien mellom denne og Mist.

Er du sikker på at denne du skal kjøpe klarer å kjøre på Bigwater settet ?

Skrevet

BigWater-kjølesettet er dårlig. Etter å ha sett alle lekasjene og pumper som har stansa + mye annet, så tror jeg ikke det er noe å satse på. Kjøp god gammeldags vannkjøling du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...