Gå til innhold

Bruke 6680 som webcam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant jeg fant.

På handango.com

 

Webcam

 

EDIT: Utrolig hva man finner hvis man søker på "Symbian Webcam" På google ;)

Hvordan får man det til å virke? når det er installert på telefonen og på pc'en..... (har trial)... og jeg vil koble til igjennom bluetooth:)

 

takk for svar, :yes:

Lenke til kommentar
Virker egentlig dette programmet på Nokia 3230??  :hmm:

Programmet har fungert på alle S60-telefoner jeg har prøvd (samt egen versjon for UIQ) så ja, regner med det.

Jeg klarer ikke å få kontakt med telefonen på pc. Den kommer ikke opp i programmet. (får kontakt med alt annet av programmer til telefonen/pc suite).

 

Hvordan instillinger skal man ha?? Og når jeg prøver å gå inn i programmet på telefonen så vil det ikke åpne seg :hmm:

Endret av mphones
Lenke til kommentar

Opplever det samme med 6680. Ingen kontakt å oppdrive.

 

Har en følelse at det skyldes inkompabilitet mellom IBM sin bluetooth sak og Remote S60. Remote S60 krever at bluetooth kommunikasjon foregår via en COM port, ser ikke ut som jeg klarer å få satt opp pc-en min til det.

Har også problemer med Oxygen...

Lenke til kommentar

Funker fint hos meg med min 6630! Helt genialt program!! Kan begynne med hobbyspionering romveninnen min :D Tror jeg skal invister i fullversjonen.

 

Jeg bruker en Billionton-bluetoothadapter. Finner COM-porten enkelt på den måten.

 

EDIT: Vil med det samme rette en stor takk til Eirik-hsom tok seg tid til å finne dette programmet for oss litt mindre begavede :p

Endret av Werable
Lenke til kommentar
Opplever det samme med 6680. Ingen kontakt å oppdrive.

 

Har en følelse at det skyldes inkompabilitet mellom IBM sin bluetooth sak og Remote S60. Remote S60 krever at bluetooth kommunikasjon foregår via en COM port, ser ikke ut som jeg klarer å få satt opp pc-en min til det.

Har også problemer med Oxygen...

PÅ min bluetooth adapter så har jeg WIDCOMM. da skal jeg vel få kontakt?? hvordan åpne di riktige portene? v :)

Lenke til kommentar
Jeg har testet dette programmet på SX1, flott program, men jeg mener å huske at det ikke går an å bruke telefonen som vebcam til f.eks. msn messenger o.l.

Hva er poenget med det om det ikke kan brukes som web-cam på MSN o.l.? Da kan du bare ta et bilde med telefonen og sende det til pc'en, så sparer du de pengene.

 

Eller har det en annen funksjon også? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...