Smoke on the water Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Heisann ! Har lenge lagret Mp3 filer på CD - Rom og spilt de av på stue spilleren siden den tar Mp3 format , har kjøpt ny pc med DVD brenner og tenkte å brenne dvd`er med Mp3 , for å spille av i stue DVD spilleren , får til å lage dvd som pc`en spiller av , men ikke i stue spilleren , noen forslag ??
sofTest Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Flertalet av stue-DVD'er støtte ikke DVD-MP3. Om du er usikker, tast inn merke og kryss av for DVD-MP3 her, så ser du om din er blant de som støtter DVD-MP3.
dapre Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Husk at en pc er altetende, en stue-dvd der i mot er MEGET kresen...
sofTest Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Husk at en pc er altetende, en stue-dvd der i mot er MEGET kresen... Nåja, det finnes eldre DVD-ROM'er som har problemer med brente DVD'er.
dapre Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Husk at en pc er altetende, en stue-dvd der i mot er MEGET kresen... Nåja, det finnes eldre DVD-ROM'er som har problemer med brente DVD'er. Poenget er at du kan ta en cd/dvd og fylle den opp med et utall forskjellige filformater, enten det nå er mp3, DivxAVI, eller MPG2. PC'en vil lese ALLE formatene så lenge du har de rette codec/programmer innstallert. En stue-dvd der i mot er veldig kresen på hva den vil ta i mot, og på hvilken måte. ok ?
sofTest Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 PC'en vil lese ALLE formatene så lenge du har de rette codec/programmer innstallert. Hvis du hadde lagt til at, forutsatt at hardware støtter aktuelt medium, så kan vi være enige. Det hjelper lite med programvare/codec-støtte, hvis hardware ikke støtter aktuelt medium. Du kan jo ta en titt på denne tråden. DVD-ROM'ene greier å se at det er filer på de brente DVD-platene. Da hjelper det lite med programvare/codec-støtte.
Smoke on the water Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Takk for alle tips folkens .... konklusjonen er nok at stue DVD spilleren ikke støtter formatet
adder1972 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hei Smoke, Kanskje Audio DVD Creator kan være noe for deg? S
wil Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 hei. jeg har brent noen full dvd plater med bare mp3 sanger og plata med sangene fungerer kjempe bra på min dvd spiller som er kobla til tv`en min. får spilt av alle sangene på dvd plata. eneste som jeg vel har litt problemer med, er vel DivX og Avi filer, men dette har jeg ikke gidda å satt meg så veldig mye inni enda. har du prøvd å brenne mp3 sanger på DVD og spilt den på din stue dvd spiller?
Smoke on the water Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Audio DVD Creater var tingen , da gikk det fint , takk til Adder 1972 !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå