Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch endelig med nye hastigheter/priser


Anbefalte innlegg

Søkte med fant ingen post som tok for seg de nye hastighetene/prisene som catch nå har kommet med

Catch sine nye priser

De har nå to forskjellige ADSL produkter: Proff og Basic. Velger du Proff så må du betale litt mer men du får da:

-Garantert Pingtid (Responstid) 50ms r/t inntil 1200km

-Ventetid Support Max 2 minutter

-Utvidet Support (PC-Hjelp)

-Fast IP

-Egen mailtjeneste (Kommer)

-Spamfilter tjeneste (Kommer)

-Sikkerhetspakke (Kommer)

-Spillpakke med bl.a. tilgang til spillservere (Kommer)

 

ADSL Privat Basic 4400 / 640 499,- mnd. *sikle*

 

Noen som vet om eksisterende kunder får oppgradert linjene sine eller om de må vente til bindingstiden går ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er de helt borti natta hos catch?

 

De har jo forandret på alt av priser/hastigheter!!!

 

F.eks hos meg:

 

Jeg har 1300/384 linje til 449,- i mnd, bindetid 2 år. Det inkluderer fast ip + ingen ekstra kostnad fordi jeg ikke har fast telefon.

 

Nå har de plutselig gjort om på alt samme. De skal jo ha 79,- i mnd ekstra for de som ikke har fast telefon + at man betaler ekstra for å ha fast ip.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Er de helt borti natta hos catch?

 

De har jo forandret på alt av priser/hastigheter!!!

 

F.eks hos meg:

 

Jeg har 1300/384 linje til 449,- i mnd, bindetid 2 år. Det inkluderer fast ip + ingen ekstra kostnad fordi jeg ikke har fast telefon.

 

Nå har de plutselig gjort om på alt samme. De skal jo ha 79,- i mnd ekstra for de som ikke har fast telefon + at man betaler ekstra for å ha fast ip.

 

:thumbdown:

Siden du har inngått en kontrakt med dem (bindingstid) så vil du mest sannsynlig få beholde de vilkårene som gjaldt når du inngikk den kontrakten.

Lenke til kommentar

Men igjen så får jeg ikke nyte godt av nye hastigheter etc. Om det så blir tilfellet så skal jeg ha kontrakten hevet, bytter jeg over til upc eller noe annet :)

 

Har sendt de en mail der jeg spør om prisene etc...får se hva de svarer på den :hmm:

Endret av iceraven
Lenke til kommentar
Er de helt borti natta hos catch?

 

De har jo forandret på alt av priser/hastigheter!!!

 

F.eks hos meg:

 

Jeg har 1300/384 linje til 449,- i mnd, bindetid 2 år. Det inkluderer fast ip + ingen ekstra kostnad fordi jeg ikke har fast telefon.

 

Nå har de plutselig gjort om på alt samme. De skal jo ha 79,- i mnd ekstra for de som ikke har fast telefon + at man betaler ekstra for å ha fast ip.

 

:thumbdown:

uten å ha lest for mye på catch sine nye priser så har du det som er catch proff. dvs du har fast ip og slipper og betale ekstra om du ikke har fast telefon.

Lenke til kommentar
De skal jo ha 79,- i mnd ekstra for de som ikke har fast telefon + at man betaler ekstra for å ha fast ip.

 

:thumbdown:

Syntes at det er greit at de skiller ut alle disse tileggstjenestene, og har et basic abonement for de som ikke trenger fast ip o.l.

 

Har sendt mail for å høre om det er mulig for oss med bindingstid å få nye hastigheter før avtaleperioden går ut, håper på positivt svar.

 

Vil ha 4,4 mbit linje :w00t:

Lenke til kommentar
ADSL Privat Basic 4400 / 640  499,- mnd.
ADSL Privat Proff  - 4400 / 640 - 599,-

 

Var nok etableringsprisen du så på?

 

EDIT: Så Basic abbonomentet nå :blush:

Hvorfor har de 2 like abbonoment med forskjellige priser?

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
ADSL Privat Basic 4400 / 640  499,- mnd.
ADSL Privat Proff  - 4400 / 640 - 599,-

 

Var nok etableringsprisen du så på?

 

EDIT: Så Basic abbonomentet nå :blush:

Hvorfor har de 2 like abbonoment med forskjellige priser?

Velger du proff så får du: Garantert Pingtid (Responstid) 50ms r/t inntil 1200km, max 2 min ventetid på suport, fast IP osv osv osv

Lenke til kommentar
Velger du proff så får du: Garantert Pingtid (Responstid) 50ms r/t inntil 1200km, max 2 min ventetid på suport, fast IP osv osv osv

Slik jeg tolker prislisten er det ikke inkludert fast IP-adresse i månedsprisen for Proff ab. Du har imidlertid mulighet for å bestille fast adresse til Kr 79,- ekstra per måned.

 

Jeg får umiddelbart svært mye mindre lyst til å gå over til Catch...

Endret av blingBlong
Lenke til kommentar

Hei

 

Tok meg den friheten å ringe catch for å forhøre meg om eksisterende kunder får benytte seg av disse prisene og svaret ble ja.

 

Alle kundene vil bli oppgradert før 01.07.05 og hastigheten vil tilsvare den prisen de betaler per dags dato. Så hvis du f.eks betaler 649,- pr.mnd for 2100/512, blir du mest sannsynlig satt opp til 5500/640.

 

Ha en ellers fin dag.

 

DevianX

Endret av DevianX
Lenke til kommentar
Slik jeg tolker prislisten er det ikke inkludert fast IP-adresse i månedsprisen for Proff ab. Du har imidlertid mulighet for å bestille fast adresse til Kr 79,- ekstra per måned.

Trenger vel ikke å tolke den. Bare les den du :p

Du får fast IP med Proff abo.

Etter å ha prøvekjørt bestillingsskjemaet ser jeg at det er 79,- for hver EKSTRA faste ip adresse. En fast IP adresse er mao inkludert i Privat Proff. Bra! :)

Endret av blingBlong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...