Gå til innhold

problemer med winamp med flere brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt til en ny bruker i windows men mår denne brukeren vil bruke winamp vil det ikke virke som det skal. sangen begynner å spille så fryeser hele winamp bilde også får jeg opp mld om at programet fant en feil og måtte stenge det..noen som vet hvorfor????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har installert winamp i "program files" under C: eller windows-mappa kan det hende at windows ikke liker at noen andre en "administrator" kontoen er inne å bruker/endrer på disse filene (winamp).

Skrevet

Det problemet her har jeg også, får den "ikke send" feilen når jeg logger meg på med bruker som ikke har adminstrator tilgang :s

Skrevet (endret)

Sjekket "Sikkerhet" i egenskaper for WinAmp mappen? Prøv å sette tillatelse for brukergruppen "Alle" til "Alle tillatelser" og prøv på nytt. Bare husk å fjern "Alle" gruppen etter du har testet. Funker WinAmp nå, påse at brukeren eller gruppen brukeren er medlem i har de rette tilgangstillatelser på mappen.

Edit: Dette er jo da for norsk WinXP pro, men er mer eller mindre likt på Win2k. XP Home husker jeg ikke om hadde denne muligheten.

Endret av CannibalCorpse
Skrevet
Er det virkelig ingen som ser at dette er en feilpost, winamp er ikke noe hardware! :p

Jeg ser det i alle fall og har raportert til en moderator.

Denne hører hjemme i Programvare

Joda, så det, men alle blir så sure når vi vanlige brukere messer om feilpost og rapportering, så lot det være :blush: .

Skrevet
Er det virkelig ingen som ser at dette er en feilpost, winamp er ikke noe hardware! :p

Joda, så det, men alle blir så sure når vi vanlige brukere messer om feilpost og rapportering, så lot det være :blush: .

Hva mener du egentlig?

Blir folk sure hvis man raporterer ang. feilpost, det burde jo vært omvendt!?

Det er ikke uten grunn at det finnes en Report knapp her på forumet, og den bør brukes når det er nødvendig, og i dette tilfellet var det nødvendig.

Skrevet (endret)

Hva mener du egentlig?

Blir folk sure hvis man raporterer ang. feilpost, det burde jo vært omvendt!?

Det er ikke uten grunn at det finnes en Report knapp her på forumet, og den bør brukes når det er nødvendig, og i dette tilfellet var det nødvendig.

Nei, jeg mente at "alle" blir sure når noen skriver innlegg og "maser" om feilplassering. Hadde tenkt å trykke Rapporter etter å ha skrevet innlegget men du kom før meg ;). Men nok om det.

Endret av CannibalCorpse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...