White Fox Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) Ofte når jeg skal slette noen filer i windows så får jeg bare opp at filen er skrivebeskyttet, i bruk eller lignende. Finens det noe program som kan fjerne disse filene? Jeg prøver å ta av skrivebeskyttelsen og passer på at filen ikek er i bruk, men det funker ikke.. Noen som har forslag til et program? Jeg har prøvd simple file shredder, men den klarte ikke å slette filen(e) Endret 22. mai 2005 av White Fox
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Har samma problemet. Veldig irriterende. Desverre veit ikkje eg korleis eg får det til. Så eg håper på svar.
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Move on boot kan kanskje hjelpe deg Prøvd det sjølv? Har du erfaring med det?
Pomfri Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Move on boot kan kanskje hjelpe deg Prøvd det sjølv? Har du erfaring med det? Testa det en gang til å slette en fil som Norman Virus Control ikke klarte å ta. Funka det.
Orjanp Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) WhoLockMe viser hvilket prosess som bruker filen. I mange tilfeller er det bare å avslutte prosessen for å kunne slette fila. Edit: Crap, Admin'c slo meg. Endret 22. mai 2005 av Orjanp
White Fox Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Ok, tusen takk.. Endelig skal jeg bli kvitt de hersens filene.
Espen pai Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 WhoLockMe viser hvilket prosess som bruker filen. I mange tilfeller er det bare å avslutte prosessen for å kunne slette fila. Edit: Crap, Admin'c slo meg. e sliter litt her... har en fil som jeg ikke får slettet. den blir "sett på" av explorer.exe (4stk av de faktisk) hva gjør e da?
Orjanp Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Du prøver å avslutte explorer.exe. Men den er du nødt til å starte igjen etterpå. Den finner du i task manager(ctrl-alt-del). Du finner den i processes. Du merker den av og trykker på <end process>. Deretter går du til applications under task manager og trykker på <new task> og skriver inn explorer.exe. Så kan du prøve å slette filene.
morra Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det går også an å rename fila og slette den etterpå, men jeg garanterer ikke at det går feilfritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå