tha_man Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Jeg har nedlastet 2 deler av en film cd 1 og cd 2 hvordan får jeg disse til å bli en fil?
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Lurer eg også på, vis det i heile tatt går an. Tørr eg spørre kvifor du skal ha desse to filene om til en.
jh_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Såvidt jeg vet så er ikke dette mulig uten kvalitets-tap.
Wipeout Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Såvidt jeg vet så er ikke dette mulig uten kvalitets-tap. Trenger ikke bli noe kvalitetstap... han snakker om å få det til å bli en fil. Bruk et program som f. eks Easy Video Joiner, eller et annet program som kan "merge" videofiler.
jh_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Såvidt jeg vet så er ikke dette mulig uten kvalitets-tap. Trenger ikke bli noe kvalitetstap... han snakker om å få det til å bli en fil. Bruk et program som f. eks Easy Video Joiner, eller et annet program som kan "merge" videofiler. Ja, men må det ikke encodes på nytt dersom man skal ha det til å bli èn fil?
Wipeout Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Såvidt jeg vet så er ikke dette mulig uten kvalitets-tap. Trenger ikke bli noe kvalitetstap... han snakker om å få det til å bli en fil. Bruk et program som f. eks Easy Video Joiner, eller et annet program som kan "merge" videofiler. Ja, men må det ikke encodes på nytt dersom man skal ha det til å bli èn fil? Nei, programmet legger bare filene sammen, hele prosessen tar under 2 minutter.
jh_ Skrevet 21. mai 2005 Skrevet 21. mai 2005 Ja, men må det ikke encodes på nytt dersom man skal ha det til å bli èn fil? Nei, programmet legger bare filene sammen, hele prosessen tar under 2 minutter. Det er jo genialt! Må teste ut det programmet, lurer på hvordan det egentlig fungerer..
WaX[s] Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 (endret) Noen som har url til det programmet da? EDIT: IKKE meninga og sende det to ganger Endret 22. mai 2005 av WaX[s]
Propaganda Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 http://www.topshareware.com/Easy-Video-Joi...wnload-1216.htm ^^google er din venn... husk det
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg liker absolutt ikke det programmet ! Jeg brukte det på en Man on Fire, Hadde 2Cd-er, "add" cd1 i lista, og "joina" cd2, da ble plutselig Cd2 , cd1.. Men det kan hende det er meg å da..
Wipeout Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Jeg liker absolutt ikke det programmet ! Jeg brukte det på en Man on Fire, Hadde 2Cd-er, "add" cd1 i lista, og "joina" cd2, da ble plutselig Cd2 , cd1.. Men det kan hende det er meg å da.. Du må selv sette i hvilke rekkefølge filene skal joines i.
Pels Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Finnes et enkelt program som heter Wiagra Video Joiner. Artig navn ja. Blir denne stengt mon tro ?
_Adler_ Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Til nå har jeg brukt et program som heter MPEG Joiner og AVI Joiner (begge fra samme "produsent"). Det er egentlig ikke så bra. Jeg hadde 3 .mpeg filer som jeg ville sette sammen slik at det ble en fil. Det var en sammenhengende tv-sending, og jeg visste at filene passet helt sammen. Akkurat der de ble sattt sammen, begynte "filmen" å hakke og lagge, noe som er veldig forstyrrende. Kan det være at MPEG Joiner ikke gjør jobben bra nok? Skal prøve Easy Video Joiner og se om det blir bedre resultater med det, takk for tipsene forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå